زمان دریافت یارانه رفاهی بازنشستگان / مشمولین مشخص شدند

به گزارش ساناپرس؛ «حسین عامریان» در دیدار عمومی با بازنشستگان صندوق در سالن اجتماعات شرکت زغالسنگ البرز شرقی شاهرود ضمن تشریح اقدامات و دستاوردهای تیم مدیریتی جدید صندوق در حوزه‌های مختلف به موضوع درمان بازنشستگان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان ما در سنی هستند که نیاز به حمایت‌های درمانی دارند و موضوع درمان دغدغه آنهاست به همین دلیل سرانه درمان آن دسته از بازنشستگان فولاد که صندوق متکفل آن است را حدود ۱۰۰ درصد افزایش دادیم که در کشور و در مقایسه با سایر صندوق‌ها بی‌سابقه است.

وی افزود: سال گذشته سرانه درمان هر بازنشسته صندوق حدود ۲۷۰ هزار تومان بود که در سال جاری این عدد با افزایش حدود ۱۰۰ درصدی به ۵۰۰ هزار تومان رسیده ضمن اینکه سرانه خدمات پرستاری ۵۰ درصد و سرانه سمعک را نیز تا دو برابر افزایش دادیم.

عامریان با اشاره به نظارت و حساسیت ویژه صندوق درباره خدمات درمانی بازنشستگان در قرارداد با شرکت بیمه گر تصریح کرد: جهت رفاه حال بازنشستگان، فرانشیز درمان که یک موضوع مرسوم در همه بیمه های درمانی است را حذف کردیم و برای بیماران صعب العلاج نیز حمایت های ویژه ای را در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به موضوع رفاهیات نیز گفت: در سالهای گذشته، عمده خواسته های بازنشستگان در دو موضوع همسان سازی و درمان بود و رفاهیات موضوع فراگیری در مطالبات آنها نبود. ما برای اولین بار در بودجه صندوق سرفصل جداگانه ای برای رفاهیات در نظر گرفتیم.

عامریان ادامه داد: البته موضوع رفاهیات فقط در سفر خلاصه نمی شود و ابعاد مختلفی دارد که تکریم بازنشستگان از این جمله است.همایش هایی هم که برگزار کردیم در راستای تکریم و تجلیل از بازنشستگان بوده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: هر چند در دوره کنونی مبلغ وام و شمار وام گیرندگان را افزایش دادیم اما برای افزایش مجدد مبلغ وام و تعداد وام گیرندگان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

اخباراقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی