فریبا: استقلال در سال جام جهانی باز هم قهرمان می‌شود

به گزارش ایرنا، «بهتاش فریبا» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به حضور استقلال در اردوی ترکیه برای برگزاری اردوی تدارکاتی اظهار داشت: اگرچه دو سه بازیکن تاثیرگذار از استقلال جدا شدند اما شاکله اصلی این تیم حفظ شد و این اتفاق خوشایندی برای آبی‌پوشان بود.

وی اظهار داشت: قضاوت درباره استقلال و ریکاردو ساپینتو زود است اما آنچه مشهود است تمرینات پرفشار و نفس‌گیر بدنسازی این تیم در ترکیه است و حکایت از این دارد که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به نظم و انضباط اهمیت می‌دهد.

وی افزود: بهترین فردی که می‌تواند درباره سیستم و کمبودهای بازیکنان حرف بزند ساپینتو است. او به عنوان سرمربی مسئولیت فنی تیم را بر عهده دارد و نفرات را براساس تفکرات فنی و تاکتیکی‌اش گزینش خواهد کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: اینکه استقلال در چه پستی ضعف دارد و یا چه بازیکنانی را برای تقویت می‌خواهد، موضوعی است که اولین نفر یعنی ساپینتو از آن مطلع است و به طور حتم فکری به حال آن خواهد کرد.

فریبا تصریح کرد: برخی‌ افراد از تعدد مهاجمان در استقلال انتقاد می‌کنند اما این یک امتیاز مثبت برای این تیم است. مربیان با این مهاجمان که هر کدام توانایی‌های منحصر به فردی دارند می‌توانند در طول فصل کمک زیادی به استقلال کنند.

وی تاکید کرد: پیروزی در بازی‌های دوستانه اتفاق خوبی است چرا که از نظر روحی و روانی تیم را تقویت می‌کند اما هنوز راه طولانی تا رسیدن به شرایط ایده‌آل وجود دارد.

منبع:ایرنا

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی