دستگاههای لوله بازکن و فنر لوله بازکن چه کاربردی دارند 

دستگاههای لوله بازکن و فنر لوله بازکن وسیله مفیدی برای بازکردن گرفتگی و  انسداد لوله‌های فاضلاب می‌باشد  با استفاده از دستگاه های فنر لوله بازکن به راحتی می‌توان اقدام به بازکردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب نمود دستگاههای فنر لوله بازکن برقی که به آن ژنراتور لوله بازکن فنری نیز گفته می‌شود وسیله ای برای باز کردن گرفتگی مجاری و لوله‌های فاضلاب خانگی و شهری می باشد انواع دستگاه های لوله بازکن و فنر لوله بازکن سامل دستگاه های لوله بازکن فنری تمام اتومات و فاضلاب بازکن نیمه اتومات و لوله بازکن فنری ساده تقسیم می شوند.

دفاتر خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی اقدام به رفع گرفتگی لوله می‌نمایند شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه با استفاده از دستگاه‌های لوله بازکن و فنر لوله بازکن به راحتی گرفتگی لوله‌های فاضلاب را رفع می‌کنند جهت سهولت کار در جازدن فنر لوله بازکنی و خروج فنر از درون لوله فاضلاب موتور دستگاه لوله بازکنی به صورت چپ گرد و راست گرد طراحی شده است به این معنی که این موتور امکان گردش به چپ و گردش به راست را دارا می‌باشد ( توسط کلید چپ گرد و راست گرد ) این امر باعث آسان شدن فنر زدن و کار دستگاه فنر زنی می‌شود .

تقریبا در تمام دستگاههای لوله بازکنی رایج در ایران فنر در صورتی به صورت خودکار وارد لوله می‌شود که لوله فاضلاب خالی باشد در صورتی که فنر به مانعی برخورد کند باید با استفاده از دست فنر را هدایت نمود همچنین در حرکت برگشت دستگاه لوله بازکن نیز باید با دست فنر را جمع کرد دستگاه های لوله بازکن فنری میلاد و گروه صنعتی شمس نمونه های پر مصرف این نمونه ها در بازار بوده که حاصل تجربه چندین ساله تولید می باشد این دستگاه ها با نیروی محرکه مناسب هر دستگاه جزء دستگاه های مرغوب می باشند استفاده از سایز های مختلف فنر در انواع مختلف دستگاه های لوله بازکن از قابلیت های آن محسوب می شود دستگاه های لوله بازکن بادی نیز به عنوان تراکم هوا یا لوله باز کن بادی نیز کاربرد های فراوانی دارد فنر لوله بازکن توالت فرنگی نیز به عنوان وسیله ساده و پرکاربرد در حوزه فاضلاب باز کن می باشد وسیله جالب دیگر که کاربرد فراوانی دارد انبر لوله بازکن فاضلابی می باشد

اگر به دنبال شماره یک شرکت معتبر تخلیه چاه در تهران هستید همین حالا با ما تماس بگیرید تا نیروی چاه بازکن منطقه تهران  در کوتاهترین زمان ممکن به محل مورد نظر عازم شود. تخلیه چاه  تهران  با قیمت مناسب طبق تایید اتحادیه بوده و کلیه خدمات تخلیه چاه در محله چیتگر توسط ماشین های مکانیزه و پیشرفته و توسط نیروی ماهر و باتجربه انجام می شود. برای اینکه خیالتان را راحت کنیم باید بگوییم که تخلیه چاه تضمینی در  تهران را از ما بخواهید.

6 دلیل انتخاب لوله باز کنی در  تهران را بدانید

  1. دارای سرویس کار های با سابقه کاری حداقل 8 سال سابقه کاری
  2. با کم ترین کثیف کاری و ریخت و پاش
  3. اعزام سریع سرویس کار به محل
  4. انجام تمامی مراحل کار با رعایت بهداشت
  5. استفاده از دستگاه های پیشرفته برای برطرف کردن گرفتگی
  6. سرویس کاران معتبر و مورد تایید شرکت دکتر لوله

صفحه هدایت فنرگاهی اوقات ممکن است در هنگام فنر زنی، هر چه فنر را به داخل لوله فشار می دهیم فنر از سیفون رد نمی شود و نتیجه نگیریم.برای حل این مشکل صفحه هدایت فنر بسیار مناسب است. صفحه هدایت فنر ابزاری دیگر برای لوله بازکنی است. که حفره ای در وسطش قرار دارد. این حفره برای راحت تر شدن عملیات فنر زنی می باشد. زیرا فنر از داخل حفره موجود در آن عبور می کند. کاری که شما بعد از این مرحله باید انجام دهید این است که صفحه ژنراتور را د ر حالت راست گرد قرار دهید. در این حالت با گردش فنر توسط ژنراتور فنر به مانند یک پیچ از صفحه عبور کرده ، و در داخل لوله به صورت فشرده قرار میگیرد. این باعث می شود که  فشار پشت فنر به چند برابر بیشتر شود . و در آخر فنر از سیفون عبور کرده و لوله را باز می کند. پیشنهاد می شود  پس از اینکه فنر از سیفون رد شد صفحه را از فنر جدا کنید ، تا سرعت دوران فنر بیشتر شود

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوله بازکنی و تخلیه چاه به وب سایت doctorlole.com مراجعه کنید.

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی