عذرخواهی پرسپولیس از ملوانی‌ها: قصد توهین نداشتیم

به گزارش ایرنا، قرار بود تیم فوتبال پرسپولیس در روز ۱۴ مردادماه در ورزشگاه آزادی به مصاف ملوان برود، دیداری که قرار بود بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مدافع سخت‌کوش سرخ‌پوشان تهرانی هم باشد اما بیانیه‌ سرخ‌پوشان تهرانی در خصوص این دیدار، موجب ناراحتی نماینده شمالی فوتبال ایران شد تا جایی که قید حضور در این دیدار دوستانه را زدند.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است. هرچند سیدجلال حسینی آنقدر بزرگ است که بهتر بود بازی خداحافظی‌اش در مقابل یک تیم بزرگ خارجی انجام می‌شد اما به دلیل کمبود زمان و در پیش بودن مسابقات لیگ برتر این امکان وجود نداشت.

پس از این بیانیه باشگاه ملوان در صفحه رسمی خود نوشت؛ ‌ با توجه به اطلاعیه غیر حرفه‌ای و نامحترمانه باشگاه پرسپولیس تهران در صفحه رسمی خود در خصوص دیدار دوستانه با تیم ملوان بندرانزلی، این باشگاه اعلام می‌کند ضمن احترام به هواداران باشگاه پرسپولیس و به احترام هواداران خود و برای حفظ شان باشگاه ملوان، از انجام این دیدار دوستانه انصراف می‌دهد.

پس از انصراف ملوان باشگاه پرسپولیس در ارتباط با بازی دوستانه با ملوان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: امروز و طی خبری رسمی از سوی باشگاه پرسپولیس شایعه لغو دیدار دوستانه با ملوان تکذیب شد.‌ در این خبر به این موضوع اشاره شد که سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرافتخار پرسپولیس شایسته خداحافظی در یک بازی رسمی با یک باشگاه بزرگ خارجی است. بدیهی است در بیان این واقعیت که برای خداحافظی سیدجلال حسینی، بازی با «تیم بزرگ خارجی» فراهم نشد، کوچک شمردن تیم ملوان یا بی‌احترامی به این تیم و جایگاهش مدنظر نبوده است.

گواه این ادعا نیز آن است که اتفاقا در جمله نخست آن خبر آمده: «برنامه‌ریزی‌ها برای انجام یک بازی خداحافظی مناسب و در شأن سیدجلال حسینی در حال انجام است.

در کمال احترام برای باشگاه بزرگ ملوان که در بازگشت به لیگ برتر نیز به عنوان نخستین باشگاه به آنها تبریک گفتیم، اظهار می‌داریم، فارغ از برگزاری یا عدم برگزاری این بازی دوستانه، اگر خبر اعلامی از سوی باشگاه پرسپولیس باعث رنجش خاطر این باشگاه و هوادارانش شده، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.

منبع:ایرنا

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی