خرمگاه: آقای منصوریان! این راه به ترکستان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد خرمگاه که بخاطر محرومیت علیرضا منصوریان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در نشست خبری پس از دیدار آلومینیوم مقابل گل‌گهر حضور پیدا کرده بود، گفت: همین ابتدا از آقای منصوریان یک خواهش دارم و به ایشان می‌گویم «آقای منصوریان! این راه که شما می‌روید به ترکستان است! از شما دوست و همکارم خواهش می‌کنم دقت کنید چون این حمایت‌هایی که شما از داوران دارید و اتفاقاتی که در دو مسابقه برای ما افتاده را در نظر بگیرید و کاری را کنید که فوتبال ایران انجام می‌دهد.»

او در ادامه صحبت‌های خود خطاب به منصوریان عنوان کرد: شما نمی‌توانید خلاف جهت رودخانه شنا کنید؛ متاسفانه در این بازی و دیدار قبلی ما مقابل گل‌گهر افتاد که برای بنده شرایطی نیست که قبول نکنم. چرا باید داور بازی پس از اینکه بازیکن ما به او اعتراض می‌کند، بگوید «زر نزن!» برای چه این اجازه را به خود می‌دهد؟

مربی آلومینیوم اضافه کرد: اگر این کار را آقای منصوریان انجام ندهد، خودم به تنهایی مقابل فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی می‌ایستم و می‌گویم چطور داور به خودش اجازه می‌دهد به دو بازیکن ما بگوید «زر نزن!» یا کمک داور مسابقه در جواب اعتراض بازیکن ما بگوید «شما اگر فوتبال بلد هستید، کار خودتان را انجام بدهید و اعتراض نکنید.»

خرمگاه دوباره خطاب به منصوریان گفت: برادر من! این کارها را نکن. فوتبال ایران رفتارهای شما را نمی‌طلبد. ما شکایت خودمان را به کمیته‌های صیانت و اخلاق فدراسیون خواهیم داشت. بازی را ببینید چه اتفاقاتی افتاده است.

او یادآور شد: یک کرنر اتفاق افتاد که همان کرنر تبدیل به پنالتی شد. برای چه باید این اتفاقات بیفتد؟ چرا داور به خودش اجازه می‌دهد به مربی ما بگوید فوتبال بلد نیستید، اعتراض نکنید؟ فقط می‌توانم بگویم متاسفم و اگر آقای منصوریان پیگیر نشود، ما پیگیر این اتفاقات خواهیم بود تا از حق بچه‌های خودمان دفاع کنیم.

مربی گل‌گهر در خصوص اعتراض کادر فنی گل‌گهر مبنی بر مردود شدن گل گادوین منشا ابراز کرد: نظر خودشان را گفته‌اند و ما هم نظرمان را می‌گوییم. ما درباره گل‌گهر صحبتی انجام نمی‌دهیم. ما در مورد داوری حرف می‌زنیم.

خرمگاه در واکنش به اینکه «گل منشا خطا بود؟» عنوان کرد: از داور بپرسید. داوران دو پنالتی در دو مسابقه برای گل‌گهر گرفته‌اند. باید از آنها بپرسیم!

او در پایان گفت: هیچ صحبتی نمی‌توانم درباره بازی انجام بدهم. چه حرفی بزنم؟ وقتی داور یک کرنر را نمی‌گیرد و همان توپ تبدیل به پنالتی برای حریف می‌شود، چه صحبتی کنم و چه کاری انجام بدهم؟ من به‌عنوان یک مربی زحمت می‌کشم و کار می‌کنم ولی این اتفاقات رخ می‌دهد. چرا باید اینطور باشد؟ باز هم می‌گویم آقای منصوریان این راه که می‌روید به ترکستان است.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی