5 راه حل جذاب برای تفکیک فضای نهار خوری و مبلمان در محیط‌ های کوچک

اگر قصد بازسازی منزل یا طراحی مجدد دکوراسیون داخلی را دارید، می‌توانید از راه‌ حل‌های جذاب برای استفاده حداکثری از فضا استفاده کنید. به عنوان مثال با انجام چند راهکار ساده می‌توان به‌زیبایی فضای نهارخوری را از فضای مبلمان تفکیک کرد؛ بنابراین اهمیتی ندارد که فضای حال خانه شما کوچک است و یا به اندازه کافی برای جداسازی این محیط فضا ندارید، رعایت چند اصول ساده می‌تواند بهترین نتیجه دلخواه را به شما بدهد.

1. مبلمان را به صورت L‌ شکل قرار دهید

قرار دادن مبلمان به صورت L شکل می‌تواند به زیبایی یک خط تفکیک کننده بین فضای نهارخوری و مبلمان ایجاد کند.  همچنین این نوع چیدمان کمترین فضا را در اتاق نشیمن ایجاد می‌کند.از طرفی فضای ال شکل گرمای خاصی به جمع میهمانان می بخشد و فضا ی حاکم را گرم تر و صمیمی تر می کند.

2.از یک تقسیم کننده استفاده کنید

تقسیم کننده‌ها می‌توانند هر چیزی باشند؛ از کتابخانه گرفته تا پرده‌های توری، همگی می‌توانند به عنوان یک دیوار فرضی بین فضای نهارخوری و نشیمن عمل کنند. استفاده از یک تقسیم کننده علاوه بر تفکیک فضای نهارخوری و مبلمان، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. به عبارتی می‌شود گفت با یک تیر دو نشان زدن. بنابراین هنگام بازسازی منزل لازم نیست نگران کوچک بودن فضا باشید، کافی است وسایل خانه را هوشمندانه بچینید.و از استودیو معماری فراز ایده بگیرید.

3.از نور استفاده کنید

شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود و متناسب با دکوراسیون کلی منزل، یک لوستر پر نور بر روی یکی از فضاها قرار دهید. حتی لازم نیست این روشنایی پرنور  باشد، فقط کافی است نوع طیف نور و یا رنگش با فضاهای دیگر متفاوت باشد. تفاوت نور یکی از راه حل‌های جذاب برای تفکیک فضای نهارخوری و مبلمان می‌باشد.

4.از فرش یا قالیچه استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های رایج برای تفکیک فضای نهارخوری از مبلمان استفاده از فرش یا قالیچه است. بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و شرکت بازسازی منزل، در زیر میز نهار خوری از یک قالیچه استفاده می‌کنند تا آن محدوده را از سایر فضای خانه تفکیک کنند. این فرش یا قالیچه می‌تواند در زیر مبلمان نیز استفاده شود.

5.از رنگ استفاده کنید

راه جذاب دیگری که می‌تواند به آسانی این دو فضا را از یکدیگر تفکیک کند، استفاده از رنگ است. شما می‌توانید با استفاده از دو رنگ مکمل و یا دو رنگ یکسان اما با طیف‌های متفاوت فضای نهارخوری را از فضای مبلمان تفکیک کنید. اگر قصد دارید از ابتدا بازسازی منزل را انجام دهید، می‌توانید از شرکت بازسازی منزل و طراحان دکوراسیون داخلی فراز کمک بگیرید یا از دکوراتیوها بخواهید مبلمان‌ و میز نهار خوری را با رنگ‌های مکمل و یا در یک گروه رنگی انتخاب کنند. اگر هم قصد هزینه کردن برای مبلمان جدید را ندارید، می‌توانید به راحتی با استفاده از تابلوها و وسایل دکوراتیو این تفکیک رنگی را انجام دهید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله کوتاه با 5 ایده جذاب برای تفکیک فضای نهارخوری و مبلمان آشنا شدیم. همانطور که گفتیم اگر قصد بازسازی منزل را دارید و به دنبال راهی برای این تفکیک سازی هستید، استفاده از مبلمان به صورت L شکل، استفاده از تقسیم‌ کننده‌های طبیعی مانند کتابخانه، کمدهای دکوری، استفاده از نور، قالیچه و رنگ می‌توانند یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تفکیک سازی این دو محیط باشند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این 5 ایده بهترین استفاده را از فضای نشیمن خود داشته باشید. اما اگر نیاز به بازسازی اساسی دارید، استودیو معماری فراز جزو شرکت بازسازی خانه در تهران هستند با کوله باری از تجربه و ایده های مدرن و نو در خدمت شماست تا فضای شما را مطابق با بوجه بندی شما ایده پردازی کند.

جهت هماهنگی با تلفن های مجموعه در واحد پشتیبانی در تماس باشید.

  • وبسایت
    WWW.DPFARAZ.COM
  • تلفن همراه
    ۰۹۱۲۸۱۱۲۷۸۵
  • شماره تماس
    ۰۲۱-۲۸۴۲۲۷۳۲

دکوراسیون
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی