افشاگری بازیکن استقلال از پرسپولیسی ها!

به گزارش ساناپرس، شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال معتقد است مدیران این باشگاه مقصر جدایی ستاره فصل گذشته آبی پوشان بوده اند.

شاهرخ بیانی کاپیتان و مربی سابق آبی پوشان آگر چه عملکرد استقلال را در بازار نقل و انتقالات  خوب توصیف کرده اما معتقد است در ماجرای رفتن حسین زاده باشگاه صد درصد مقصر است. گفتگوی شاهرخ بیانی با خبرورزشی را می‌خوانید:

از اردوی هوادار در ترکیه چه خبر؟

وضعیت خوبی داریم و از روزی که وارد ترکیه شدیم صبح و عصر مشغول تمرین هستیم و یک دیدار نیز با تیم ملی جوانان عمان برگزار کردیم که با نتیجه یک بر صفر نیز به پیروزی رسیدیم.

شرایط تیمتان چطور است؟

تیم ما جوان است و با استقلال و پرسپولیس و گل گهر از نظر بازیکن متفاوت است. ما با حفظ اسکلت تیم فصل قبل به دنبال کار و تلاش بیشتر هستیم تا بتوانیم حرفی در رقابت‌های فصل جدید فوتبال داشته باشیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

اخبار استقلال را دنبال می‌کنید؟

بله. از طریق سایت‌های خبری پیگیر اتفاقات باشگاه هستم و باید گفت استقلال با حفظ شاکله تیم فصل خود توانسته بازیکنان خوب و با تجربه ای را جذب کند. اگرچه دانشگر و یکی دو بازیکن دیگر از تیم جدا شدند اما بعید می‌دانم این اتفاق مانع از موفقیت استقلال در فصل آینده شود.به اعتقادم با توجه به حضور چند مربی خارجی در لیگ فصل آینده رقابت سختی بین تیم‌ها شکل خواهد گرفت.

چه میزان به موفقیت استقلال در فصل آینده امیدوارید؟

من فکر می‌کنم فصل خوبی پیش روی‌های آبی پوشان باشد. با توجه به حضور یک مربی خوب خارجی و اینکه مربیان خارجی توجه چندانی به نام‌ها ندارند فکر می‌کنم این اتفاق در مجموع به نفع بازیکنان استقلال باشد.سطح فوتبال بازیکنان ایرانی نزدیک هم است و این به هنر سرمربی برمیگردد که چگونه از آنان بازی بگیرد. بر خلاف مدیران فوتبال ما که فکر میکنند بازیکنان بزرگ می‌توانند کارگشا باشند اما مربیانی چون سا پینتو بی توجه به نام‌ها به دنبال بهترین نوع بازی گرفتن از بازیکنان تحت هدایت خود هستند.

نظرتان در خصوص ترافیک خط حمله استقلال چیست؟

حضور مهاجمان با تجربه و با کیفیت در در خط حمله استقلال یکی از نقاط قوت استقلال در فصل آینده است اما همانطور که گفتم مهم چگونه به کارگیری این افراد از سوی سرمربی است که امیدوارم این فصل نیز شاهد درخشش مهاجمان استقلال در رقابت‌های لیگ باشیم.

عملکرد استقلال را در بازار انتقالات مناسب تر دیدید یا پرسپولیس را؟

پرسپولیس شروع زودهنگامی‌در بازار نقل و انتقالات تابستانی داشت و فکر می‌کنم بازیکنانی را جذب کرد که یحیی به خوبی روی آنان شناخت داشت اما در این بین بازیکنی مثل صادقی با بازار گرمی‌توانست سر از باشگاه پرسپولیس در آورد. در استقلال خریدها با برنامه جلو رفت و گرچه هواداران از دست رفتن کند از بازیکنان ناراحت هستند اما به نظرم عملکرد استقلال در خریدهای تابستانی نیز بد نبوده است. فعالیت در بازار نقل و انتقالات با سکوت و دور بودن از حاشیه‌ها قطعاً با خروجی بهتری همراه خواهد بود و اگر باشگاه‌ها کمیته فنی داشتند خیلی از مشکلات حل بود. امیدوارم با راه اندازی کمیته‌های فنی کارآمد در باشگاه‌ها نقش پر رنگ دلالها در بازار نقل و انتقالات کمرنگ تر از گذشته شود چرا که این نوع جریان به هیچ وجه زیبنده فوتبال نیست.

فکر می‌کنید محبی می‌تواند جای خالی حسین زاده را در استقلال پر کند؟

آنچه از فوتبال محبی ذر سپاهان به یاد داریم نشان می‌دهد بازیکن با کیفیتی است اما با توجه به اینکه فصل گذشته فرصت چندانی برای حضور در ترکیب تیم ساندرا کلاته نداشته است معلوم نیست الان هم بتواند تاثیرگذاری گذشته خود را در تیم داشته باشد.

به نظرتان چرا استقلال به راحتی حسین زاده را از دست داد؟

اولا باید بگویم استقلال صد در صد مقصر این اتفاق است چرا که با بازیکن جوان که نباید قرارداد یک ساله امضا کرد و اختیار رفتن را به بازیکن داد. من معتقدم برای عقد قرارداد با بازیکنان جوان باید قرارداد یک ساله را حذف کرد و حداقل قراردادهای سه چهار ساله با بازیکن بسته شود. این که نمیشود بازیکن بیاید در استقلال خودی نشان دهد و خیلی زود راهی دیگر تیم‌ها شود بی آنکه باشگاه از این انتقال سودی ببرد. شما ببینید کجای دنیا با بازیکنانی از این دست  قراردادی یک ساله بسته میشود. نمیدانم مگر بازیکن چهل ساله جذب کردند که با او قرارداد یکساله بستند.

در پایان نظرتان در خصوص ابقای اسکوچیچ در تیم ملی چیست؟

در خصوص اسکوچیچ باید گفت امتیاز مثبت او خوب نتیجه گرفتن با تیم ملی در شرایطی سخت بوده است و میزان سنجش یک مربی نیز به کارنامه او برمیگردد و کارنامه او نشان می‌دهد توانسته با تیم ملی به جام جهانی صعود کند.در شرایط فعلی وقت تغییر سرمربی نیست و چنانچه  قصد به خدمت گرفتن یک مربی خارجی را داریم بهترین گزینه خود اوست اما حکایت کی روش متفاوت است؛ چرا که او شناخت خوبی روی بازیکنان ایرانی دارد اما دیگر مربیان خارجی در شرایط فعلی شانسی برای موفقیت به همراه تیم ملی ندارد. با این شرایط زمانی برای انتخاب سرمربی جدید نداریم و تنها کاری که می‌شود کرد برنامه ریزی برای بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی است چرا که امروزه ملی‌پوشان بیش از هر چیز دیگری برای موفقیت در جام جهانی نیاز به هماهنگی بیشتر دارند و این اتفاق بدون برگزاری بازی‌های تدارکاتی کار بسیار سختی است./خبرورزشی

دسته‌بندی نشده
شاهرخ بیانی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی