آخرین وضعیت راه های کشور / ترافیک سنگین در خروجی های شرقی تهران

به گزارش ساناپرس؛ فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا(ع) هستیم و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی این محورها افزوده می‌شود.

سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران اظهار کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه سنگین به سمت شمال کشور در جریان است و با نزدیک شدن به پایان روز بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده خواهد شد.

وی گفت: طی هفته آینده از روز شنبه اول مردادماه لغایت سه شنبه مورخه ۴ مرداد جاده هراز به علت انجام عملیات عمرانی در محدوده کیلومتر ۳۳ تا ۳۵ بصورت تمام وقت و ۲۴ ساعته مسدود می‌شود.

 فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه از ساعت ۷ صبح روز شنبه محور هراز مسدود می‌شود و رانندگان می‌توانند برای تردد از محورهای فیروزکوه و چالوس استفاده کنند، ابراز کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

کهریزی ادامه داد: در پایان هفته‌ها و روزهای تعطیل در شهرهای عبوری محورهای هراز و فیروزکوه با ترافیک‌های سنگین و پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو می‌شویم که توصیه اکید داریم هموطنان مدیریت زمان سفر را سرلوحه مسافرت خود قرار دهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هموطنان به سهولت درحال عبور از این محورها هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، عنوان کرد: هموطنان می‌توانند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و با رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم زنند.

اخبارجامعه
ترافیک
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی