نماشویی نمای ساختمان شما با کیفیت بالا… شروع قیمت از متری 7 هزار تومن

نماشویی نمای ساختمان با قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده باور نکردنی توسط مجموعه نماشویی معتبر در تهران، کرج و حومه

به نقل از سایت مجموعه نماشویی آریانما، هزینه خدمات فنی و حوزه های مرتبط با آن امروزه با توجه به شرایط اقتصادی موجود و بالا رفتن قیمت ها، بسیار افزایش یافته است. قیمت خدمات شستشوی اعم از نماشویی، کفسابی و موارد مشابه بسیار افزایش یافته است. خصوصا نماشویی در تهران که پایتخت است و هزینه ها در آنجا بالاتر است، عدد بالاتری را برای متقاضیان نسبت به شهرستان ها رقم خواهد زد. اما برای افرادی که هم به کیفیت کار و هم قیمت آن توجه دارند، مجموعه نماشویی آریانما به آدرس arianama.com خدمات نماشویی، پیچ و رولپلاک نما و دیگر خدمات نما را با قیمت بسیار مناسبی برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهد. همانطور که اشاره شد قیمت نماشویی انجام شده توسط مجموعه آریانما از متری 7 هزار تومان شروع می شود. در ادامه لیست قیمت شستشوی نما در تهران توسط آریانما را خواهیم داشت. در ادامه با ما همراه باشید.

نماشویی چیست؟

همه ما انسان ها زیبایی و پاکیزگی را دوست داریم و تمایل داریم محیطی که ما در آن زندگی و یا کار می کنیم، مانند اداره و منزل، باید پاکیزه باشد چون پاکیزگی آن نشان از شان بالای صاحب آن مکان و درجه اهمیت آن می باشد. یک ساختمان هم باید از لحاظ نما و هم درون ساختمان پاک و تمیز باشد. نمای ساختمان اولین چیزی است که هر شخص در رویارویی و مشاهده یک بنا به آن دقت می کند. پس نیاز است که نمای ساختمان پاک نگه داشته شود. به دلیل حضور انواع آلودگی های خواسته و نا خواسته، اعم از آلودگی هوا، گرد و خاک، دود ماشین ها که سوخت کامل انجام نشده است، ریختن مواد مختلف توسط اعضا یا رهگذران، باران های نیمه اسیدی و اسیدی در شهر های مرکز استان مانند تهران و کرج و … نمای ساختمان ها کثیف و آلوده می شود و نمای ساختمان را به هم می ریزد. چاره کار در این زمان شستشوی نما آن هم به روش صحیح و با به کار گیری افراد متخصص و با سابقه است.

قیمت شستشوی نما در تهران به صورت متری چقدر است؟

واضح است که هزینه شستشوی نمای ساختمان برای انواع نما ها دارای تفاوت است و به موارد مختلفی به غیر از نوع نما مانند مساحت سطح، ابعاد و مقدار کار، مقدار آلودگی، نوع مواد و تجهیزات مورد استفاده و موارد دیگر وابسته است.

برای مثال یک ساختمان در مرکز تهران و فاصله 5 ساله از ساخت قطعا با یک ساختمان در حاشیه پایتخت که آلودگی کمتری دارد، قطعا دارای تفاوت هایی است.

پس برای تعیین قیمت دقیق شستشوی نمای ساختمان یا منزل تان، با شماره شرکت 02188423814 و کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل نمایید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی با شماره های زیر 09128302766 – 09191750421 تماس حاصل نمایید یا در واتساپ در ارتباط باشید. کارشناسان ما پس از بازدید اولیه و بررسی کار، قیمت را به شما اعلام خواهند کرد. اما طبق توضیحات زیر و بسته به نوع نمای ساختمان تان، می توانید برآورد نسبی و تقریبی داشته باشید.

نماشویی نما های شیشه ای و کامپوزیتی ساده از متری ۷ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان می باشد.

نماشویی نما های آجری، سنگی، سیمانی و چوبی برای سند بلاست و واترجت از متری ۱۰ هزار تومان تا متری ۶۰ هزار تومان می باشد.

موادی که در پروژه شستشوی نما مورد نیاز اند و استفاده می شوند، چه چیز هایی هستند؟

با توجه به این موضوع که شستشوی نما برای هر ساختمان با ساختمان دیگر به خاطر تفاوت داشتن در نوع نما و شرایط دارای تفاوت های بسیاری است، پس باید در موادی هم که در آن استفاده می شود، تفاوت هایی وجود داشته باشد. به عنوان مثال در برخی از ساختمان ها به دلیل رعایت نکردن دوره های مناسب و در نظر گرفته شده برای نماشویی ساختمان ، لایه های جرم و آلودگی تا حدی زیاد و پاک نشدنی است که باید با استفاده از اسید شویی شستشوی نما را انجام داد. اما در برخی ساختمان ها با رعایت دوره شستشوی نما، با استفاده از آب و واتر جت و یک هزینه بسیار کم مشکل آلودگی حل می شود. تمامی موادی که در یک نماشویی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، به صورت زیر است…

  • مواد شوینده عادی
  • اسید های رقیق شده یا دیسکلر
  • ماسه صنعتی (سیلیس)
  • مواد نانو

حال هر کدام از این مواد را به اختصار توضیح خواهیم داد و شما را با این مواد آشنا خواهیم کرد.

  • مواد شوینده عادی

مواد شوینده عادی، مواد شوینده مورد استفاده توسط همه افراد است که شستشوی عمومی و روزمره استفاده می شوند با این تفاوت که باید مورد تایید سازمان های مربوطه و تعریف شده در قانون باشند و درجه پاک کنندگی مناسبی داشته باشند.

  • اسید های رقیق شده یا دیسکلر

دیسکلر یا اسید های رقیق شده برای هر نوع نمایی قابل استفاده نیستند چون ممکن است به نما های حساس آسیب غیر قابل جبران وارد کند. توجه داشته باشید که این اسید ها رقیق شده اند و مانند اسید های با درجه اسیدی بالا نیستند و خوردگی به آن صورت ایجاد نمی کنند. این اسید ها در زبان انگلیسی  descaler می باشد که معادل فارسی آن، پاک کننده جرم و رسوب می باشد.

  • ماسه صنعتی (سیلیس)

ماسه صنعتی، از آن موادی است که در شستشوی نما هایی که درجه آلودگی بالاتری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. البته ماسه صنعتی خالص و تنها به سطوح نما پاشیده نمی شوند و به همراه آب با یک دستگاه خاص پاشش آب به نام واتر جت بر روی نما پاشش می شوند.

  • مواد نانو

مواد نانو، موضوعی است که این سال ها، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و کمی اغراق درباره آن وجود دارد. اما واضح است که مواد نانو، موادی هستند که توسط تکنولوژی مدرنی تولید می شوند و توانایی های بالاتری از مواد عادی و معمولی دارد. حتی برخی افراد این مواد را به طور کامل اشتباه شناسایی می کنند و بر اساس گفته های غیر معتبر و غیر واقعی درباره آن نظر می دهند. اما نکته ای که باید به آن توجه کرد، این است که به خاطر نو ظهور بودن این تکنولوژی در ایران، هزینه های تولید نسبتا بالاست، قیمت خود محصول هم نسبتا زیاد است. حال به سراغ توضیحی درباره خود این مواد می رویم.

images_1657780607.jpg

مواد نانو درواقع نقشی در پاک کنندگی سطوح اجرا نمی کنند و تنها پس از نماشویی، بر روی نما قرار داده می شوند و برای مدتی آن را از آلودگی محافظت می کنند. نتیجه این کار این است تا دوره نماشویی بعدی، آلودگی زیادی بر روی نما به وجود نیاید. پس استفاده از مواد نانو در نماشویی بسیار کارآمد خواهد بود. اما در کنار آن باید به این نکته توجه داشته باشید که به خاطر تکنولوژی بالایی که صرف ساخت و تولید این نوع مواد می شود، هزینه بالایی را برای استفاده از این مواد باید متقبل شوید که البته ارزش آن را دارد.

بازدید پروژه نماشویی به صورت کاملا رایگان !!!

بازدید کردن پروژه نماشویی، یک فرآیند مهم قبل از شروع نماشویی است. یکی از علت های این موضوع، این است که برآورد هزینه انجام کار برای کارفرما یا مشتری مشخص می گردد و ایشان می توانند بسته به شرایط موجود، تصمیم گیری نمایند. جدای از این موارد، با بازدید کردن پروژه شما با مجموعه نماشویی بیشتر آشنا خواهید شد و نسبت به آن تصمیم گیری خواهید کرد. شستشوی نما ساختمان در تهران و کرج، موضوع مهمی است که نیاز به مشاوره و آگاهی دارد.

*** توجه داشته باشید که بازدید پروژه نماشویی توسط متخصصان آریانما، به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

بیمه…بیمه…بیمه…یک موضوع مهم برای تمامی افراد!

images_1657780791.png

همیشه این ضرب المثل قدیمی شنیده ایم که می گویند اول ایمنی بعد کار… این ضرب المثل همواره بر سر زبان ها بوده است و افراد سعی می کنند که به این ضرب المثل در زندگی و کار خود نمایند. بنابراین ما در مجموعه آریانما، تمامی کارگران، متخصصان و در کل همه افرادی که در محل نماشویی حضور دارند را بیمه کرده ایم تا در صورت اتفاق، مشکلی متوجه هیچ کدام از طرفین قرارداد نشود. با توجه به اینکه هزینه های بالایی که برای درمان در تهران وجود دارد، نماشویی در تهران با قیمت ارزان و با کیفیت و به همراه بیمه باشد تا خیال کارفرما راحت باشد.

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی