لکه برداری اسید ار روی سنگ کف با کفسابی و پاک کردن لکه سنگ نما با نماشویی

سنگ یکی از پر کاربردترین و محبوب ترین متریال برای پوشانده سطوح مختلف ساختمان به ویژه قسمت های داخل از جمله کفپوش ها و نیز نمای ساختمان است و دلیل این اتفاق زیبایی خیره کننده سنگ و اصلی ترین دلیل آن قابل ترمیم بودن سنگ طبیعی می باشد که اگر سخت ترین لکه ها روی سنگ کف ایجاد شده باشد با کفسابی و لکه های سنگ نما با استفاده از تکنیک های نماشویی ساختمان برطرف می شود . در ادامه‌ با ما همراه باشید تا انواع روش های لکه برداری سنگ را برایتان شرح دهیم :

جهت سفارش کفسابی و نماشویی با ۰۹۱۲۶۳۵۸۷۲۱ تماس بگیرید .

همه چیز درباره کفسابی و از بین بردن لکه از روی سنگ

همانطور که می‌دانید زیبایی سنگ فرش ها و تمیزی آن‌ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ساختمان دارد. کفسابی سبب می‌شود که ظاهر نامناسب لکه بر روی سنگ از بین رفته و ساختمان زیبایی خود را بدست آورد. لازم است بدانید که لکه‌ها ممکن است به دلایل مختلفی پدید آیند و با توجه به نوع لکه و دلیل به وجود آمدن آن، روش‌های متعددی برای از بین بردن بکار گرفته می‌شود. همچنین بسیاری از افراد به دنبال سریع‌ترین روش برای از بین بردن لکه می‌باشند. به نظر شما بهترین و سریع‌ترین روش چیست؟ اگر شما هم قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع لکه‌های ایجاد شده روی سنگ

پیش از آشنایی با نحوه پاک کردن لکه سنگ و کدری سنگ، لازم است با انواع لکه‌ها آشنا شوید. در واقع نحوه پاک کردن لکه‌ها به میزان مقاومت آن‌ها بستگی دارد. برخی از این لکه‌ها با شست و شو و مواد شوینده از بین می‌روند اما برخی دیگر نیاز به اقدامات حرفه‌ای تری دارند. لازم به ذکر است که لکه‌های ایجاد شده روی سنگ به دو دسته شیمیایی و فیزیکی تقسیم می‌شوند. لکه‌های فیزیکی به لکه‌هایی گفته می‌شود که هیچ آسیبی به بافت سنگ وارد نمی‌کنند و پس از پاک کردن لکه، بافت و ظاهر اولیه سنگ حفظ می‌شود. پاک کردن این لکه‌ها اغلب ساده بوده و به راحتی انجام می‌شود.

لکه‌های شیمیایی به لکه‌هایی گفته می‌شود که بافت و رنگ سنگ را تغییر می‌دهند و در برخی موارد به سنگ نیز آسیب وارد می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان گفت که ریختن مواد اسیدی روی سنگ سبب ناهمواری و تغییر رنگ آن می‌شود و در نقطه مقابل چسبیدن آدامس بر روی سنگ در دسته لکه‌های فیزیکی قرار می‌گیرد و آسیبی به سطح سنگ وارد نمی‌کند. خوب است بدانید که برای از بین بردن هر دو نوع لکه، روش‌های متعددی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

روش‌های لکه برداری سنگ کف

پس از آشنایی با انواع لکه‌ها باید بدانید که روش‌های متعددی برای کفسابی وجود دارد که این روش‌ها عبارتند از:

1. از بین بردن لکه‌های فیزیکی: بهترین و مناسب‌ترین روش برای از بین بردن لکه‌های فیزیکی، شست و شو است. شست و شوی سنگ به کمک شوینده‌ای مخصوص می‌تواند به خوبی لکه‌های ایجاد شده را از بین ببرد. بسیاری از افراد برای از بین بردن این لکه‌ها از مواد اسیدی و یا کاردک استفاده می‌کنند که این روش به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. دلیل نامناسب بودن این روش این است که مواد اسیدی می‌توانند سبب خوردگی سنگ شوند و کاردک نیز خط و خش‌های نامتعارفی را روی سنگ ایجاد می‌کند.

لازم به ذکر است که اگر لکه‌های فیزیکی از طریق شست و شو از بین نروند، می‌توان نسبت به کفسابی نیز اقدام کرد. به عنوان مثال می‌توان گفت که لکه‌ی سیمان و دوغاب که در دسته لکه‌های فیزیکی قرار دارد، از طریق شست و شو از بین نمی‌رود و بهترین روش برای پاکسازی این لکه کفسابی است. کفسابی روشی است که در آن با استفاده از دستگاه‌های مخصوص لایه قدیمی سنگ برداشته شده و لایه جدیدی از سنگ پدیدار می‌شود. این روش از پاکسازی توسط تیمی مجرب و کاربلد انجام شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتمام می‌یابد.

پاک کردن انواع رنگ‌ها از روی سرامیک

پاک کردن لکه‌های فیزیکی

2. لکه‌های شیمیایی: اگر شما هم قصد پاک کردن لکه مواد اسیدی را دارید، باید بدانید که تنها راه از بین بردن این لکه‌ها کفسابی است. در واقع این لکه‌ها با هیچ مواد شوینده‌ای از بین نمی‌روند و بایستی با استفاده از کفسابی و سنگسابی لایه‌ی رویی سنگ از بین برود. اگر شما هم قصد پاک کردن لکه به این روش را دارید، بهتر است به سراغ تیمی مجرب و کاربلد در این حوزه باشید.

کفسابی تهران و خدمات آن

ما در این مقاله درباره روش‌های پاک کردن لکه از روی سنگ صحبت کردیم و دانستیم که کفسابی و سنگسابی یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای از بین بردن لکه‌های سرسخت و شیمیایی است. شرکت کفسابی تهران یکی از برترین شرکت‌ها در این زمینه است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت در سراسر پایتخت آماده ارائه خدمات می‌باشد. شما می‌توانید از طریق بخش کامنت با کارشناسان ما در ارتباط بوده و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. در پایان امیدواریم که این مطلب برای علاقه مندان مفید واقع شده باشد.

نماشویی

نماشویی به عملیات شستن و نظافت نمای ساختمان گفته می شود که با استفاده از واترجت سندبلاست و ابروتی و مواد رسوب زدا انجام می شود .

آیا تا به حال فکر کرده اید که لکه سنگ چطور برطرف می شود؟

لکه برداری سنگ نمای ساختمان با نماشویی در تهران

لکه برداری سنگ نما با نماشویی

سنگ نما پس از گذشت مدتی در اثر رطوبت و دوده های شهری دچار آسیب و به ویژه لک می شود و این لکه ها ممکن است به عمق سنگ نفوذ کرده و موجب بد شدن ظاهر سنگ می‌شود ،اینجاست که نماشویی ساختمان به کمک ما می آید در تکنیک نماشویی با واترجت سندبلاست ما هدفمان این است که عمیق ترین لکه ها از سطح سنگ برداشته شود و این کار با نماشویی با کیفیت به خوبی انجام می شود .

مراحل لکه برداری نما با شستشوی نما شامل چهار مرحله اساسی می شود که در آن ابتدا :

  1. نمای ساختمان به طور کلی توسط راپل کار با استفاده از واترجت شسته می شود .
  2. نمای ساختمان با استفاده از مواد رسوب زدای قوی اجرا می شود .
  3. لکه های باقیمانده با استفاده از دیسکلر برداشته می شود .
  4. اگر لکه ای از مراحل قبل باقیمانده باشد در این مرحله با سیلیس به روش سندبلاست اجرا شده و تقریبا هیچ لکه ای روی سنگ نما باقی نمای ماند .

قیمت لکه برداری سنگ نما و از بین برد لکه سنگ کف

لکه برداری سنگ چه برروی نما و کف طبیعتا نیازمند صرف وقت و هزینه است و برای تعیین قیمت و هزینه لکه برداری سنگ باید ابتدا عمق لکه تعیین شود و سپس مراحل و اقدامات لازم برای لکه برداری سنگ انجام شود .

لکه برداری سنگ کف با استفاده از تکنیک کفسابی انجام می شود و در برداشتن لکه نما با تکنیک نماشویی قابل اجرا است و برای مشاهده قیمت ها به ویژه قیمت نماشویی لطفا به سایت ما سر بزنید .

09126358721-مهندس عادل بهاری

aloostadkar.com

kafsabiteh.com

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی