قیمت انواع ضد یخ و انواع گریس سیلیکونی و روغن بهران حرارت

در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی را درباره محصولات ضد یخ در اختیار شما قرار دهیم برای دریافت اطلاعاتی از جمله قیمت ضد یخ و چگونگی استفاده از آن با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

تعیین قیمت ضد یخ

زدا خام محصولات پر فروش و پر کاربرد در صنعت هستند که با توجه به فروش گسترده آن ها و تولید انبوه برند های متفاوتی از آنها در بازار وجود دارد هر برند بر اساس مواد اولیه قیمت محصولات خود را تعیین میکند همچنین اصل بودن و تقلبی بودن محصول خریداری شده بر روی قیمت این ضد یخ ها تاثیر دارد.

ویژگی های ضد یخ ها

ضد یخ ها مایعاتی هستند که بر اساس مواد اولیه ویژگی خنک کننده برخی موتور ها را دارند پایه اصلی این مواد آب است که به دلیل وجود آن حرارت زیاد موتور ها گرفته میشه و از جوش آوردن موتور جلوگیری می شود.

در گذشته از آب خالص برای انتقال حرارت موتور ها به رادیاتور ها استفاده می شد اما امروزه برای خنک کردن قطعات فلزی و موتور ها استفاده می شود.

یکی از اصلی ترین کاربردهای ضد یخ ها جلوگیری از فرسودگی قطعات خودرویی می باشد که در مجاورت مایعات مخصوصا آب قرار دارند همچنین برای جلوگیری از رسوبات تشکیل شده در مایع رادیاتور یا کاهش نقطه انجماد تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد را انجام میدهد.

دیگر محصولات

ضد یخ از محصولات پر فروش شرکت بازرگانی روغن صنعتی فیدار میباشد که شما با مراجعه به فروشگاه ما قادر به خرید و فروش انواع این محصولات هستید همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره گریس های سیلیکونی و محصولاتی مثل روغن بهران حرارت نیز میتوانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

ویژگی های گریس سیلیکون

گریس های پای سیلیکون یک ماده ژلاتینی مانند است که مثل روغن صنعتی در روانکاری ابزار های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد گریس سیلیکون یکی از انواع انگلیس ها میباشد که میتوان در دستگاه ها با شرایط خاص استفاده کرد انواع گریس های دیگر مثه گریس لیتیوم و یا گریس پایه سدیم بر اساس نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.

اصلی ترین کاربرد گیری سایپای سیلیکن مقاومت در مقابل انواع مواد قلیایی و اسیدی چسبندگی بسیار خوب و ضد خوردگی و ضد سایش و پایداری بسیار عالی و مناسب برای روانکاری های بالا و غیر سمی است همچنین محصول صنعتی نیاز به تعویض دوره به صورت مداوم دارد بنابراین از نظر قیمتی برای مشتریان مناسب نیست اما اگر میخواهید چنین هزینه‌ای را انجام دهید بهتر است به کیفیت محصول خریداری شده توجه کنید و محصولی مناسب و با کیفیت خوب و اصل خریداری کنید.

Untitled-1-1-1-243x146.jpg

ویژگی‌های روغن بهران حرارت

همانطور که می دانید روغن های بهران یکی از بهترین و مناسب ترین روغن های صنعتی برای روانکاری انواع قطعات میباشد که شما با استفاده از آن می توانید سلامت دستگاه خود را تضمین کنید همچنین به دلیل ایرانی بودن این برند از روغن صنعتی قیمت آن مناسب بوده و شما به طور مداوم می توانید از این محصول صنعتی استفاده کنید.

از انواع این محصولات در فروشگاه خود موجود کرده ایم تا شما بتوانید به آسانی از هر جایی از ایران که هستید این محصول را خریداری و از آن استفاده کنید.

Untitled-34-243x146.png

درباره ی شرکت ما

شرکت فیدار اویل تجربه بیش از پنج سال در زمینه فروش انواع روانکارهای صنعتی دارد و شما با اطمینان کامل می توانید با مراجعه به فروشگاه سایت ما از این محصولات خریداری کنید و اطلاعات لازم درباره قیمت و چگونگی خرید آن ها را از ما دریافت کنید

همچنین میتوانید با ما از طریق صفحه چت آنلاین سایت و شماره تماس های موجود در صفحه اصلی در تماس باشید

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی