خرید پارچه غواصی در تهران و شهرستان

پارچه لباس غواصی

پارچه لباس غواصی یکی از پارچه های پر کاربرد در صنعت نساجی است. از این پارچه در دوخت های لباس‌های غیر مجلسی و اسپرت استفاده می شود.کاربرد پارچه لباس غواصی در لباس‌های ورزشی و بدنسازی بسیار زیاد است. جنس این پارچه از الیاف مصنوعی بوده که با ترکیب پلی استر کارایی آن چند برابر  می شود.
از پارچه لباس غواصی می توان در همه ی فصول سال استفاده کرد و به دلیل کشسان بودن این پارچه می توان در زمستان و تابستان به عنوان یک پوشش مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. از پارچه لباس غواصی با رنگ مشکی می توان به عنوان لباس مجلسی نیز استفاده کرد. این پارچه را می توانید در طرح ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید و راحتی و سبکی را با پوشیدن آن احساس کنید.

پارچه لباس غواصی مناسب برای دوخت لباس غیر مجلسی

عکس پارچه غواصی جوادی تسک
پارچه لباس مجلسی کاربردهای فروانی دارد اما به دلیل کشسان بودن در دوخت لباس‌های غیرمجلسی و اسپرت بیشتر به کار برده می شود. این پارچه در دوخت لباس‌های ورزشی به دلیل کش آمدن و انعطاف پذیر بودن، راحتی را برای ورزشکار فراهم می کند. بسیاری از تولیدی های لباس‌های ورزشی و شنا از این پارچه استفاده می کنند. این پارچه با دارا بودن رنگ های فراوان و متنوع، جذابیت زیادی دارد.
استفاده از پارچه لباس غواصی در صنعت مد و فشن از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا رنگ های تیره، در کنار ترکیب پولک و مروارید دوزی جذابیت بی نظیری را به لباس می‌دهد. برندهای مختلف در سرتاسر جهان از این پارچه استفاده می‌کنند زیرا هم در فصول گرم سال کاربرد دارد و هم در فصول سرد سال.
دمای زیاد، پارچه لباس غواصی را دچار آسیب می کند!
برای نگهداری پارچه لباس غواصی سعی کنید آن را با آبگرم نشویید و تا جایی که امکان دارد از اتوکشی این لباس پرهیز کنید. قیمت پارچه غواصی در بازار تهران به دلیل تولید عمده بافندگی جوادی عمدتا ثابت و ارزان است. این لباس به دلیل کشسان بودن و ضخامت کمی که دارد پس از هر بار استفاده و یا شستشو به حالت طبیعی خود برمی‌گردد.

پارچه لباس غواصی نرم و لطیف است!

عکس پارچه غواصی طوسی جوادی تکس
لطافت الیاف لباس غواصی یکی از ویژگی هایی است که اکثر ورزشکاران به سراغ آن می روند. وجود پلی استر و الیاف مصنوعی در بافت این پارچه سبب لطافت و انعطاف پذیر بودن این پارچه می شود.

کاربرد پارچه لباس غواصی در دوخت لباس‌های ورزشی

پارجه لباس غواصی در دوخت لباس‌های ورزشی و همچنین لباس‌های مجلسی و غیر مجلسی کاربرد دارند. این پارچه برای دامن، شلوارک ورزشی مردانه و سایر لباس ها استفاده می شود. به دلیل کشسانی بودن الیاف این پارچه و همچنین دوام بسیار زیاد آن می توان در دوخت لبا‌‌س‌های ورزشی مخصوصا بدنسازی از این پارچه استفاده کرد.
زمانی که بدنساز در شرایط سخت قرار می گیرد پارچه لباس غواصی به دلیل کشسان بودن و انعطاف پذیری بدن ورزشکار را ریلکس و آرام می کند. همچنین بسیاری از پارچه های لباس غواصی می توانند دمای بدن را حفظ کنند و از عرق کردن بیش از حد ورزشکار جلوگیری می کند. فروشگاه جوادی تکس با سالها تجربه در زمینه ی تولید لباس ورزشی مردانه می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

چسبندگی بی نظیر پارچه لباس غواصی و تنفس بدن

همانطور که از اسم این پارچه مشخص است این پارچه در ابتدا تنها در لباس‌های غواصی استفاده می شد. غواصان بدلیل اینکه مدت زمان طولانی در اقیانوس به سر می بردند، بدن آنها نیاز به تنفس داشت، بنابراین محققان در این زمینه با تولید لباس غواصی که می توانست گاز فشرده را در خود نگهداری کند، کمک بزرگی به صنعت ورزش و پوشاک کردند. خیاطان و طراحان مد با به کارگیری بهترین رنگ‌ها با بالاترین کیفیت، لباس‌های غواصی زیبا و کاربردی را وارد بازار مد کردند.
پارچه لباس غواصی از ظرافت خاصی برخوردار است!
پارچه لباس غواصی از الیاف بسیار نازک تولید شده است که معمولا جنس آن از پلی استر و الاستین و وسیکوز است. تفاوت اصلی پارچه لباس غواصی با نئوپرن در مواد تشکیل دهنده‌ی این دو نوع پارچه است. در نئوپرن یک لایه فوم وجود دارد که عایق است، در حالی که در پارچه لباس غواصی این فوم وجود ندارد.
با اینکه پارچه لباس غواصی از این عایق برخوردار نیستند اما در بسیاری از پارچه ها بدلیل وجود یک لایه میانی گرمای خوبی ایجاد می کند که می‌توان از این پارچه در زمستان نیز استفاده کرد.

سازگاری پارچه لباس غواصی با فرم بدن

پارچه لباس غواصی غالبا دو رو هستند و در قسمت بالایی این پارچه‌ها لایه ی نازک تری وجود دارد. پارچه غواصی به شدت نرم بوده و بدلیل خاصیت الاستیک و کشسان بودن با هر فرم بدنی سازگار است.
این پارچه پس از هر بار کشیده شدن به فرم اولیه خود برمی گردد و استحکام آن به گونه ای است که تا مدت‌ها می توانید از آن استفاده کنید. برای تولید لگ‌های ورزشی می توان از این پارچه استفاده کرد و راحتی و آرامش را با آن احساس کرد. خاصیت ارتجاعی پارچه لباس غواصی برای تولید کت و کاپشن نیز کاربرد دارند. این پارچه در نوع ضخیم خود می تواند گزینه‌ی خوبی برای تولید لباس‌های گرم باشد.

فروشگاه پارچه کیلویی و متری جوادی تکس اولین بازار آنلاین پارچه است که در سال ۱۳۸۲ شمسی با مدیریت مهندس کاظم جوادی مهماندوست با همکاری تامین کنندکان ، کارخانجات درصدد است تا نیاز جامع تولید کنندگان پوشاک و حیاطان را رفع نماید . همچنین جوادی تکس با مطالب آموزشی کاربردی و موثر در زمینه تولید پوشاک قصد دارد تا سطح آگاهی فعالان این صنعت را بالا برد. با کلیک بر روی سایت جوادی تکس با دنیایی از پارچه رویه رو می شوید از جمله پارچه های این بازار می توان به تریکو ، کرپ ، حریر ، و … اشاره کرد  را سفارش دهید و از مشاوره رایگان متخصصان پارچه و طراحی جوادی تکس بهره مند گردید . برای اطلاع از قیمت روز پارچه کیلویی به آدرس اینترنتی www.javaditex.com  مراجعه نمایید و یا می توانید با شماره های ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰ و ۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵   تماس بگیرید

کسب و کار
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی