پیروزی تیم ملی فوتبال زنان مقابل تاجیکستان

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و تاجیکستان از تورنمنت کافا شب گذشته در ورزشگاه شهر دوشنبه برگزار شد که در نهایت شاگردان آزمون با نتیجه پرگل ۵ بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های این دیدار را افسانه چترنور (۲ گل)، هستی فروزنده (۲گل) و ملیکا متولی به ثمر رساندند.

همچنین از سوی مسئولین برگزار کننده هستی فروزنده به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد.

مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال زنان بعد از این پیروزی اظهار داشت: برخلاف آنالیزی که از تاجیکستان در بازی با ازبکستان داشتیم، خوب بودند و توانستند در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دهند. البته ما پیش‌بینی لازم را داشتیم و بازیکنان تاکتیک‌های ما را پیاده کردند و توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و هم اینکه ۶ تعویض خود را انجام دادیم.

وی اظهار داشت: بازیکنان ما خیلی جوان هستند و در ادامه با تعویض‌ها توانستیم تاکتیک مورد نظرمان را اجرا کنیم. در نیمه دوم هم بازیکنان انتظارات را برآورده کردند.

سرمربی تیم ملی در مورد رقیب ایران در این دوره یعنی ازبکستان عنوان کرد: گام به گام جلو می‌رویم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. دنبال این هستیم ایران به جایگاه واقعی برسد. تیم من بسیار جوان است. سال گذشته در همین مسابقات با جوانان قهرمان شدیم. در آن مسابقات هم ازبکستان را شکست دادیم و امیدوارم که بتوانیم در این دوره هم موفق شویم.

بعد از این بازی سیدمیرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون در تماسی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی این پیروزی را تبریک گفت و از اعضای تیم بابت اینکه در مدتی کوتاه توانستند تیم منسجمی را تشکیل دهند قدردانی کرد.

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود یکشنبه به مصاف ترکمنستان خواهد رفت.

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی