بهترین شورت برای دوران قاعدگی

بانوان در روزهای پریودی می توانند از سه گزینه بهداشتی استفاده کنند و هر کدام ویژگی ها، معایب و مزایای خاص خود را دارند.

نوار بهداشتی، کاپ قاعدگی و یا تامپون را می توانند استفاده کنند. به عنوان مثال پدهای بهداشتی در تابستان و روزهای گرم بسیار سخت و آزاردهنده هستند. در مورد کاپ قاعدگی نیاز به رعایت نکات و شرایط بهداشتی بیشتر و سختتری است.

در این میان شورت مخصوص پریودی یک گزینه ای جدید است که می توان جایگزین شورت زنانه ساده نمود. استفاده از شورت پریودی به بانوان عزیز کمک می کند تا کمی راحتتر و آسوده تر از این دوران عبور کنند. در ادامه این یادداشت از کاربرد شورتکس زنانه سخن می گوییم و مطمئن هستیم که شما به زودی تبدیل به یک طرفدار پرو پاقرص استفاده از شورتکس می شوید.

شورت پریودی یا شورتکس چیست؟

 خرید شورتکس قاعدگی خوب و باکیفیت نیلاتن، تا سه برابر قابلیت جذب دارد و اجازه نمی دهد که لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتکس یک انتخاب هوشمندانه برای شما است.

از نظر ظاهری مانند شورت زنانه نخی ساده است با این تفاوت که این محصول دارای یک لایه اضافی نانو می باشد. که تماما پشت کار را از داخل پوشش می دهد.

این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

شورت پریودی nilatan از نظر تفاوت زیادی با شورت زنانه ساده ندارد، تفاوتی که دارد تعبیه لایه های اضافی در بافت شورت است که کار آن ها جذب ترشحات و خونریزی های دوران عادت ماهیانه است.

اما فراموش نکنید استفاده از شرتکس می بایست توامان با استفاده از نوار بهداشتی و یا کاپ قاعدگی باشد. با این تفاوت که دیگر هیچ گونه نگرانی بابت انتقال ترشحات به لباس های رویی (شلوار و دامن) خود ندارید.

مهمترین مزیت استفاده از شورتکس نیلاتن با توجه به نظرات بانوان عزیز، آسودگی خاطر است. اینکه دیگر با خیال راحت شبها می خوابید و در مراسمات و مهمانی ها می توانید شرکت کنید و از نظر روانی فشار کمتری بر روی خانم های عزیز است.

ویژگی های شورتکس قاعدگی

از مهمترین ویژگی های Thinx (تینکس) شورت پریودی، نوع آن هاست که غالبا از جنس نخ با کیفیت هستند که بهترین نوع نیز است.

اما شورت مخصوص پریودی در انواع مختلفی مانند: پلاستیک، ویسکوز، نخی و … در بازار موجود است. همانطور که گفتیم بهترین نوع لباس زیر زنانه جنس نخی است که از ایجاد حساسیت، عفونت و خارش در اندام های تناسلی جلوگیری می کند.

  • برخورداری از فیبر مناسب
  • قابلیت گردش جریان هوا
  • مقاومت بالا در برابر انواع باکتری و میکروب
  • ضد بو
  • قابلیت جذب بالای رطوبت و انواع ترشحات
  • وجود یک لایه محافظ نخی پنبه ای در قسمت فاق

خرید شورتکس قاعدگی

خرید اینترنتی شورتکس قاعدگی

امروزه فروشگاه های اینترنتی لباس زیر حضور گسترده ای در فضای اینترنت دارند و بعد از همگیری ویروس کرونا سبک زندگی بسیاری از مردم تغییر کرد و تمایل مردم به خرید آنلاین روز به روز در حال افزایش است.

فروشگاه های تخصصی لباس زیر زنانه اجناسی مانند شورت زنانه، شورت لامبادا، لباس خواب، نیم تنه های ورزشی، شورتکس و انواع جوراب را می فروشند و بانوان می توانند به راحتی در خانه از مزایای خرید اینترنتی بهره ببرند.

برخی از فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنانه مانند: دیجی کالا، نیلاتن، باسلام و مدیسه است.

در فروشگاه اینترنتی لباس زیر nilatan  تنوع و کیفیت محصولات حرف اول را می زنند و هدف آن فروش تخصصی لباس زیر آنلاین است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://nilatan.com/about-us

مزایای استفاده از شورتکس برای پریودی

این مدل شورت های زنانه دارای فاق بلند هستند و در فرایند تولیدشان از فیبر به منظور کاهش نشتی خون، استفاده شده است.

در روزهای خونریزی و عادت ماهیانه اندام تناسلی بانوان محیط مناسبی برای رشد و نمو باکتری ها و میکروب هاست و به راحتی آلودگی ها وارد اندام های داخلی می شوند.

شورتکس ها با گردش هوای خوبی که دارند، در برابر انواع میکروب و باکتری مقاومت بالایی نشان می دهند و احتمال دچار شدن به عفونت های زنانه کاهش می یابد.

برخی از شورت های پریودی یک بار مصرف هستند و از نظر اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نمی باشند. اما شورت پریودی نیلاتن کیفیت خوبی دارد و می توان ماه ها آن را استفاده نمود.

لایه خارجی شورتکس بسیار نرم و لطیف است و از ایجاد هر گونه حساسیت پوستی جلوگیری می کند.

مهمترین مزیت آن آسودگی خاطری است که به بانوان می دهد و به راحتی می توانند فعالیت های روزانه خود را انجام دهند و حتی ورزش های سنگین نیز داشته باشند.

شورت پریودی

نحوه شستن شورت های پریودی

بهتر است که از آب سرد برای شستن آن ها استفاده شود و البته که ترجیحا از لباسشویی استفاده نگردد، به دلیل جلوگیری از انتقال آلودگی ها و باکتری ها، و همچنین از بافت پارچه محافظت می شود.

از نرم کننده برای شستن شورتکس و انواع شورت های زنانه استفاده نشود.

به منظور ضدعفونی بیشتر بهتر است برای خشک شدن در زیر نور خورشید قرار دهید.

ویژه متاهلین‌(بهداشت و خانواده)
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی