آیا با خرید ملک در انگلستان می توان اقامت گرفت؟

سرمایه گذاری در انگلستان یکی از مسیرهای جذاب برای اخذ سود به پوند می باشد. مسیر سرمایه گذاری اگر به درستی انتخاب شود علاوه بر حفظ سرمایه سود بسیار مناسبی برای متقاضی به همراه دارد و در کنار آن می تواند آثار اقامتی بسیاری را برای متقاضی و خانواده اش به همراه داشته باشد پس حتما قبل از اقدام برای سرمایه گذاری از اطلاعات و مشورت یک وکیل معتبر استفاده کنید. طبق اطلاعات موجود در وب سایت موسسه ملکپور مسیرهای متعددی برای سرمایه گذاری در انگلیس وجود دارد که یکی از آن ها خرید ملک و املاک در این کشور می باشد. در هنگام این نوع سرمایه گذاری ممکن است این سوال پیش بیاید که آیا با خرید ملک در انگلستان می توان اقامت گرفت؟ که جهت یافتن پاسخ آن بهتر است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مسیرهای مختلف سرمایه گذاری در انگلیس

اگر قصد سرمایه گذاری در انگلیس را دارید، می بایست از مسیرهای سرمایه گذاری در این کشور اطلاع داشته باشید تا برترین مسیری که متناسب با شرایطتان است را انتخاب نمایید.

  • استارتاپ یا نوآفرینی انگلیس:

یکی از برترین مسیرهای سرمایه گذاری در انگلیس که منجر به اخذ اقامت این کشور می شود، مسیر استارتاپ یا نوآفرینی یا نوآوری می باشد. در این روش متقاضی نیاز به یک ایده خلاقانه و جدید دارد که بتواند منجر به سودآوری در انگلیس شود. متقاضی در این روش نیاز دارد که نظر شرکت های حمایت کننده را به دست آورد. از مزیت های این روش می توان به عدم تعیین حداقل میزتم هزینه اولیه در این روش اشاره نمود. در این روش متقاضی در همان ابتدا اقامتی دو ساله دریافت می کند که اگر بیزینس متقاضی همچنان شرایط لازم را داشت، اقامتش تمدید می شود و در نهایت اقامت دائم و پاسپورت دریافت می کند. برای اطلاع از شرایط این روش همچنین معایبی که ممکن است این روش به همراه داشته باشد این مقاله ویزای استارت آپ انگلستان از موسسه ملک پور را مطالعه نمایید: ویزای استارت آپ انگلستان

  • کارآفرینی در کانادا:

در روش کارآفرنی می توانید به بیزینس هایی که هم اکنون در انگلیس وجود دارد مشغول شوید. بیزینس هایی همچون فرانچایزها و رستوران های زنجیره ای. میزان سرمایه ای که برای این مسیر لازم است 100 هزار 200 هزار پوند است و حتما متقاضی می بایست 2 شهروند انگلیسی را استخدام نماید.

  • کار-شرکت انگلیس:

از دیگر روش ها سرمایه گذاری در انگلیس که برای متقاضی و همراهانش اقامت این کشور را به همراه دارد، روش کار شرکت می باشد. در این روش متقاضی می بایست سهام یک شرکت را خریداری نماید و آن شرکت برای متقاضی جاب آفر ارسال می کند و متقاضی همراه با خانواده اش می تواند پس از 5 سال اقامت دائم انگلیس را به دست آورند. میزان سرمایه این مسیر 50 هزار پوند می باشد.

  • خرید اوراق قرضه دولت انگلستان:

متقاضی و همراهانش با خرید اوراق قرضه دولتی به مبلغ حداقل 2 میلیون پوند می توانند اقامت انگلستان را به دست آورند این نوع اقامت پس از گذشت 5 سال تبدیل به اقامت دائم و پس از آن تابعیت این کشور می گردد. متقاضی با دریافت سود سهام خود می تواند در کمتر از 3 سال کل سرمایه خود را دریافت نماید.

  • ثبت شرکت در انگلیس:

اقامت از طریق ثبت شرکت در انگلیساز چند مسیر قابل انجام می باشد. ثبت شرکت استارتاپی، ویزای INNOVATOR، ویزای TIER1، ویزای SOLE REPRESENTATIVE، ویزای TIER2 و ویزای INNOVATOR و START-UP در ISLE OF MAN، از روش های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلیس می باشد که هر کدام دارای شرایط و آثار اقامتی متفاوتی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مسیر سرمایه گذاری و دیگر مسیرهای سرمایه گذاری در انگلستان به این لینک مراجعه نمایید: اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری

خرید ملک در انگلیس:

خرید ملک و سرمایه گذاری در املاک، یکی از روش های اخذ سود در این کشور می باشد. شما به عنوان یک سرمایه گذاری خارجی بدون محدودیت می توانید به سرمایه گذاری در املاک انگلستان حتی در صورتی که در این کشور سکونت ندارید، بپردازید. امکان اخذ وام برای خرید ملک وجود دارد ولی در صورتی که ملک را نقد خریداری نمایید روند آن بسیار سریعتر می باشد. به طور متوسط قیمت هر متر مربع زمین در مرکز شهر حدود 4301.90 پوند و قیمت هر متر مربع در خارج از مرکز شهر 2991.44 پوند می باشد. در پاسخ به سوال آیا با خرید ملک در انگلستان می توان اقامت گرفت؟ باید گفت خیر، این مسیر سرمایه گذاری در انگلیس هیچگونه آثار اقامتی برای شخص سرمایه گذار در پی ندارد. پس اگر از طریق خرید ملک به فکر اخذ اقامت هستید این مسیر مهاجرتی در انگلیس منجر به اخذ اقامت نمی شود پس اگر از طریق خرید ملک به دنبال اقامت هستید می توانید از طریق خرید ملک در پرتغال و یونان اقدام نمایید یا اگر خواهان اخذ اقامت انگلیس می باشید از دیگر مسیرهای سرمایه گذاری در انگلیس که در بالا مطرح شد، اقدام نمایید.

مهاجرت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی