منتقمی: باید مدارکم را تکمیل کنم؛ فدراسیون فوتبال نیاز به افراد تاثیرگذار دارد

به گزارش ایرنا، «بهروز منتقمی» که برای ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در این فدراسیون حضور یافته بود، اظهار داشت: مدارک نواقصی دارد که باید تا ساعت اداری و زمان اعلام شده تحویل داده شود که این کار انجام خواهد شد.

وی در واکنش به این سئوال که آیا با توجه به حضورش در وزارت ورزش و جوانان، گزینه این وزارتخانه خواهد بود یا خیر، تاکید کرد: این قصه و داستان‌ها همیشه وجود داشته است و چون مدیر وزارت ورزش و جوانان هستم و در کمیته ملی المپیک هم حضور دارم، به عنوان فردی که در صحنه ورزش حضور داشته آمده‌ام تا بتوانم کمک کنم. به‌نظرم اگر مدیری توانمند و به اصطلاح اینکاره باشد و با ارتباطاتی که در سطح کشور و سطوح بین‌المللی داشته باشد می‌تواند برای فدراسیون فوتبال اثرگذار باشد.

منتقمی در خصوص اینکه نواب رئیس او چه کسانی خواهند بود؟ گفت: در این خصوص هنوز تصمیم نگرفته‌ام. برای ثبت‌نام به جمع‌بندی رسیده‌ام اما برای سایرکارها زمان دارم و این حق را دارم که از آن استفاده کنم.

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس یادآور شد: دوستان زحمت می‌کشند و شرایط به گونه‌ای است که باید رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه که پست آنها خالی است، انتخاب شوند. کادری که هستند در جای خود حضور دارند و پست‌هایی که خالی است، باید از مجمع رأی بگیرند.

وی در واکنش به اینکه دو ساعت به پایان ثبت‌نام نامزدها مانده است و چرا اعلام نمی‌کند که ثبت‌نام خواهد کرد یا نه، یادآور شد: وقتی هنوز دو ساعت زمان داریم، این حق من است که بعدا اظهارنظر کنم. شاید هم اتفاقی رخ ندهد، اما همه باید کمک کنیم تیم ملی در جام جهانی موفق شود، فوتبال پایه نتیجه بگیرد و در فوتبال جهان جایگاه بهتری کسب کنیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی