درودگر: ماجدی ثبت‌نام کرد/ با نظر او وارد انتخابات شدم

به گزارش ایرنا، صادق درودگر که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، اظهار داشت: ماجدی امروز از من خواست برای نایب رئیسی دوم ثبت نام کنم. خود او نیز برای ریاست اقدام کرد و صوفی نیز برای نایب رئیسی اول وارد عرصه انتخابات شد.

درودگر در واکنش به این مسله که سایت فدراسیون به صورت رسمی اعلام کرده که وی در انتخابات حضور نخواهد داشت، گفت: صبح امروز این ثبت‌نام انجام شد، من با چشم خود دیدم که مدارک تحویل شد و حتی اثر انگشت وی نیز ثبت شد. من هم به حرف او وارد انتخابات شدم و مدارکم را تحویل دادم.

او تصریح کرد: اگر بخواهند کناره‌گیری کند ما هم کنار می‌رویم. شاید مصلحتی بوده که این خبر را اعلام کرده‌اند، البته من قبل از آمدن هم با بهاروند صحبت کردم و او گفت حتما وارد انتخابات شوید. ماجدی 8 صبح زنگ زد و گفت برای انتخابات به فدراسیون بروم که من هم آمدم.

درودگر یادآور شد: فدراسیون فوتبال نیازمند آرامش است، من در فدراسیون سمتی ندارم و در مورد رفتن یا ماندن اسکوچیچ نیز اطلاعی ندارم.

او در مورد تاج هم گفت: هر فردی که بخواهد می‌تواند ثبت‌نام کند. تاج الان نایب رئیس فوتبال آسیاست و می‌تواند ثبت‌نام کند و من و شما نمی‌توانیم صلاحیت‌ها را تایید کنیم. باید اجازه دهیم هر فردی که تمایل دارد وارد شود و مجمع در نهایت تصمیم‌گیر خواهد بود. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی