گرشاسبی: در خصوص نکونام، اولویت با تیم ملی است

به گزارش ایرنا، حمیدرضا گرشاسبی که برای بررسی روند کار دو بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان راهی فدراسیون فوتبال شده بود در واکنش به احتمال حضور جواد نکونام به جای دراگان اسکوچیچ، اظهار داشت: تا این لحظه نه باشگاه فولاد خوزستان و نه جواد نکونام پیشنهاد و اطلاعی دریافت نکرده و روند کارمان بر طبق روال قبل در حال انجام است.

وی ادامه داد: ماهیت ورزش و فوتبال حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال است و این در همه رشته‌ها وجود دارد، همه ما برای موفقیت تیم ملی بسیج  شده‌ایم‌ و اگر قرار باشد در بحث تیم ملی کاری انجام شود، همه باید کمک کنیم.

گرشاسبی درباره اینکه امروز در انتخابات ثبت‌نام می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: تا این لحظه تصمیمی نگرفتم و فعلاً قرار نیست چنین اتفاقی رخ بدهد. تا این لحظه هیچ تصمیمی برای این کار ندارم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص احتمال برگزاری اردوی خارجی این تیم تصریح کرد: اردوی خارجی فولاد هنوز معلوم نیست اما در صدد هستیم این کار انجام شود و در روزهای آینده وضعیت این اردو مشخص خواهد شد.

گرشاسبی در مورد جذب وریا غفوری هم گفت: دنبال جذب این بازیکن هستیم و اگر شرایط فراهم شود او را به خدمت خواهیم گرفت اما تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده و در روزهای آینده این مساله نیز نهایی می‌شود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی