رجاییان: فدراسیون فوتبال باید خاته تکانی شود/ برکناری اسکوچیچ نامردی است

به گزارش ایرنا، محمد رجاییان که برای تصدی پست نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در بخش نماینده باشگاه‌ها ثبت‌نام کردم البته نقص مدرک دارم و باید دوباره برگردم و آن‌ها را بیاورم.

وی افزود: نظر و اعتقادم این است که فدراسیون فوتبال نیاز به افراد جوانی دارد که جوان، متخصص و باتجربه باشند. حضور جوان‌هایی که تجربه و تخصص دارند و می‌تواند شرایط فوتبال کشور را عوض کنند. فوتبالی امروز به نوعی صنعت و تجارت و دل مردم به موفقیت‌های آن خوش است، الان چند دوره است اتفاقاتی می‌افتد و شاهد نابسامانی‌هایی هستیم که با علم، تجربه و تخصص قابل حل است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال جابه‌جایی در راس کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: نامردی کردن بازخورد بدی دارد، در زمانی اسکوچیچ تیم ملی را تحویل گرفت که کسی فکر نمی کرد تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند اما او تا این مرحله با نتایج خیلی خوب تیم را هدایت کرده است. به نظرم برداشتن او خیانت و نامردی است و این موضوع می تواند از نظر روحی و روانی هم به تیم ملی ضربه بزند.

رجاییان در خصوص اینکه بین بازیکنان دودستگی ایجاد شده، اظهار داشت: دیدگاه خودم را گفتم. از دل بازیکنان و درون اردو خبر ندارم، بنابراین اظهار نظرم شخصی است. 

وی در مورد شرایط آلومینیوم اراک در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران هم گفت: در سال جاری هیات مدیره شرکت تصویر جدیدی از فوتبال را به مردم استان مرکزی ارائه خواهد داد. در این فصل ما علاوه بر تیمداری، بودجه‌ای را برای زیرساخت‌ها در نظر گرفته‌ایم و نظر مدیریت شرکت این است که علاوه بر حضور در لیگ برتر در بحث زیر ساخت‌ها هم اقدامات مناسبی را انجام دهد. احداث کمپ، ترمیم چمن از یک سو و درآمدزایی از سویی دیگر دیگر برنامه‌های ما در این راه است. 

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد مصوبه این باشگاه برای عدم جذب بازیکن خارجی، عنوان کرد: سال گذشته هیات مدیره شرکت مصوبه‌ای داده بود اما با وضعیتی که فعلا در نقل و انتقالات و خرید و فروش بازیکنان وجود دارد، این شیوه‌ای که اتفاق افتاده و قیمت‌ها به طرز سرسام‌آوری بالا رفته دوستان را متقاعد کردیم که در صورت نیاز از بازیکن خارجی استفاده کنیم.

او در مورد رعایت سقف قرارداد هم تصریح کرد: قبل از اینکه موضوع سقف قرارداد مطرح شود، برای خودمان چارچوب داشتیم. همین الان حاضریم قرادادها را از پشت صندوق ماشین بیاوریم و در اختیار همه مردم قرار بدهیم. قراردادها، مدارک و امضای کمیته نقل و انتقالاتمان هست. مدیربرنامه‌هایی که به باشگاه آمدند می‌توانند گواهی بدهند که همه چیز قانونی پیش رفته است. اینکه گفتم از دیدگاه باشگاه خودمان می گویم. طرف قرارداد ما بازیکنان هستند و آن ها هم باید راضی باشند.

رجاییان تاکید کرد: ما همه چیز را طبق قانون رعایت کرده و پیش برده‌ایم و اگر حداقل نصف باشگاه‌ها دست به این کار بزنند ما هم حاضریم قراردادهایمان را منتشر کنیم تا معلوم شود همه چیز شفاف است و تمامی قراردادهای ما زیر سقف قراردادی است که فدراسیون فوتبال تعیین و اعلام کرده بود. 

رجاییان در مورد شرایط ورزشگاه این باشگاه گفت: باشگاه ما در سال‌های گذشته تلاش کرد باشگاه باشد اما به نظرم من فقط همان تیم لیگ برتر مصداق حضور در مسابقات بود.تلاش مدیرعامل شرکت و هیات مدیره باشگاه این است که به سمت استانداردها برویم. امروز قرار است به وزارت ورزش بروم و با مسئولین شرکت تجهیز هم ملاقات داشته باشم. ایرادهای اساسی دارد و نظر ما این است که استادیوم را با یک پروسه بلند مدت به ما واگذار کنند تا بتوانیم به جای آن ما زیرسخت‌هایی که مشکل دارد را درست کنیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی