خراسان رضوی رتبه نخست استعدادیابی در فوتبال پایه کشور را کسب کرد

محسن حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس، عملکرد خراسان رضوی طی یک سال با کشف استعداد ۹۹۵ فوتبالیست در سنین پایه، بالاتر از تهران با ۷۵۸ و خوزستان با ۷۵۰ فوتبالیست قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قرار داشتن خراسان رضوی در صدر نمودار فراوانی استعدادیابی استان‌ها حاصل برنامه سه ساله‌ای است که حتی در زمان کرونا نیز متوقف نشد.  

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: نقطه عطف استعدادیابی‌های استان راه‌اندازی طرح استعدادیابی مناطق هفت‌گانه و راه‌اندازی تیم‌های منتخب استان استو  در کنار این موارد توجه به استعدادهای حاشیه شهر نیز از جمله فعالیت‌هایی است که سعی شده تا با هدف در دسترس قرار دادن فرصت ارزشیابی برای تمام استعدادها اجرا شود.  

خراسان رضوی رتبه نخست استعدادیابی در فوتبال پایه کشور را کسب کرد

حیدری افزود: لازمه قرارگرفتن بازیکنان خراسان رضوی در لیست نهایی تیم‌های ملی فوتبال پایه اتحاد بیشتر بین مربیان و تلاش برای تربیت بازیکنان مستعد و آینده‌دار است و حضور بازیکنان خراسان رضوی در اردوهای انتخابی بسیار خوب است اما برای داشتن نماینده در لیست نهایی می‌بایست تلاش بیشتری داشت.

وی اضافه کرد: برنامه‌ مدنظر این هیات در حوزه فوتبال پایه، توسعه فوتبال در تمام شهرستان‌های خراسان رضوی است و به طور قطع نقش و همکاری هیات‌های فوتبال هر استان در این موضوع بسیار مهم و قابل قدردانی است.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی