یوم‌الحساب اسکوچیچ؛ مرد کروات در صندلی داغ

به گزارش ایرنا، تصمیم برای ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با «دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تا ساعتی دیگر مشخص خواهد شد. هر چند که روز گذشته (یکشنبه) «بهرام رضائیان» عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صراحتا اعلام کرد که کارلوس کی‌روش گزینه تیم ملی فوتبال ایران نیست و نخواهد بود اما این اطمینان خاطر رضاییان نمی‌تواند حاشیه امنی برای مرد کروات باشد، بلکه ممکن است برخلاف تمام شایعات، فدراسیون از گزینه‌های داخلی و خارجی دیگری رونمایی کند.

اسکوچیچ که به گواه کارشناسان یکی از ارزانترین و سریعترین صعودهای ایران به جام جهانی فوتبال را انجام داد اکنون در برزخ اخراج قرار گرفته و تا ساعات دیگر ممکن است رویای حضور در جام جهانی برای این مربی کروات بر باد برود. جواد نکونام، علی دایی، امیر قلعه‌نویی، برانکو ایوانکوویچ و کارلوس‌ کی‌روش از جمله نفراتی هستند که از آنان به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی اسکوچیچ یاد می‌شود.

ترس اسکوچیچ برای از دست دادن بزرگترین جشنواره فوتبال جهان در حالی بیش از گذشته شده که وی از دور نظاره‌گر چنددستگی در تیم ملی فوتبال ایران است. این دودستگی در تیم ملی فوتبال ایران به شکل کاملا آشکاری ایجاد شده و باند حامیان مرد کروات (سردار آزمون و رفقا) در برابر باند تقویت نیمکت تیم ملی (طارمی، جهانبخش و سایرین) قرار گرفته است.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی