زارع: کی‌روش مجانی هم بیاید نباید او را قبول کنیم/ بازیکن نباید تصمیم گیرنده باشد

به گزارش ایرنا، رحیم زارع شب یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی در مورد بحث تغییر در کادرفنی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: همانطور که همه می دانند ما صعود راحت و کم هزینه ای به جام جهانی داشتیم. همچنین جزو صعودهای سریع ایران به جام جهانی بود که امتیاز خوبی هم کسب کردیم.

وی افزود: دو دوره جام جهانی کی روش سرمربی تیم ملی بوده و اگر دوباره بخواهیم به سمت او برویم عقب گرد کرده ایم. کلمبیا او را اخراج کرد و در مصر هم نتایج خوبی نگرفت. از طرفی کی‌روش از ما شکایت کرد البته حق او است که دنبال مطالباتش باشد اما هشت سال همه پای کار او بودند.

وی‌ ادامه داد: او به وزیر و مربی‌های‌ ما بی احترامی کرد و بین مربیان و بازیکنان دو دستگی و اختلاف ایجاد کرد. این را هم باید بگویم که کی‌روش با هزینه‌ای بسیار بالا تیم ملی را به جام جهانی رساند. به اعتقاد من الان زمان نداریم فکر مربی جدید باشیم.

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار باشد که مربی بیاوریم باید یک مربی ایرانی مثل علی دایی به تیم ملی بیاید یا کسانی که برای ایران افتخار آفریدند و نامشان در فیفا ثبت شده است‌.

وی تاکید کرد: الان همه تیم ها برای جام جهانی برنامه ریزی کردند و فدراسیون ما نباید دنبال این بحث‌ها باشد. فدراسیون باید با اقتدار تصمیم بگیرد. این را هم یادم آمد بگویم که کی‌روش حتی به خبرنگاران ما هم بی احترامی کرد. او در جام جهانی قبلی حتی اجازه نداد یک برند ایرانی برای تیم ملی استفاده شود. شب گذشته دیدید که تیم ملی والیبال ما با یک مربی ایرانی توانست موفق شود.

زارع تاکید کرد: کی روش با کلمبیا مگر چه نتایجی گرفته؟ مصر در دور قبل در جام جهانی بود اما این دوره با او نرسید. او چه کار کرده؟ کی‌روش با این دو کشور به اختلاف خورد.

وی گفت: کی‌روش اگر مجانی هم بیاید نباید او را بپذیریم. من یازده سال است که در کمیته فوتبال مجلس هستم. من قبلا با او جلساتی را هم برگزار کردم. اگر کی روش بیاید وسط بازی ها دست ما را در پوست گردو میگذارد و به تفکرات قبلی باز میگردد. رییس فدراسیون در دور قبل حتی اجازه نداشت اظهار نظر کند. ما آن زمان با رئیس فدراسیون جلسه داشتیم و به او تاکید کردیم که عزت ایرانی را زیر سوال نبرد و مقتدرانه برخورد کند.

زاره خاطرنشان کرد: اسکوچیچ به راحت ترین شکل ممکن ما را به جام جهانی برد و اگر بنا به تغییر هم باشد باید یک مربی درجه یک دنیا را بیاوریم. بحث بازیکن سالاری نیست که بگوید کی‌روش بیاید. بازیکنی که  قلبش برای کشورش می‌تپد فقط باید بازی کند و فدراسیون هم باید مقتدرانه عمل کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی