کاویانپور: مربیان ایرانی چیزی از خارجی‌ها کم ندارند/ این پرسپولیس قهرمانی را پس می‌گیرد

حامد کاویانپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد اقدامات باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم برای فصل پیش رو اظهار داشت:  تیم به خوبی تقویت شده و بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. حالا دیگر تنها منتظر هستیم تا قهرمانی را پس بگیریم و دوباره پرسپولیس قهرمان قاطع فوتبال ایران شود.

وی با اشاره به دلایلی قطع روند قهرمانی‌های پرسپولیس پس از پنج سال افزود: ابتدا بازیکنان خوبی مانند محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو از تیم رفتند و پس از آن هم بازیکنانی که اضافه شدند نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و جای آنها را پر کنند. در نهایت هم همین مسائل باعث از بین رفتن زنجیره قهرمانی شد.

کاویانپور: مربیان ایرانی چیزی از خارجی‌ها کم ندارند/ این پرسپولیس قهرمانی را پس می‌گیرد

هافبک اسبق سرخپوشان در رابطه با خریدهای این فصل پرسپولیس تاکید کرد: انتظار از این بازیکنان زیاد است. خوبی این بازیکنان این است که تجربه حضور برای تیم‌های بزرگ را دارند. بیشتر آنها ملی‌پوش هستند و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی هم تلاش می‌کنند تا بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند.

کاویانپور در رابطه با تغییرات در کادر فنی تیم پرسپولیس هم گفت: مربیان پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و باید از آنها قدردانی کرد. البته یحیی گل‌محمدی مانده و باید کادر او تقویت شود. به طور حتم با تجربه و دانش گل‌محمدی می‌توانیم همچنان موفق باشیم.

وی در مورد حضور مربیانی چون قربان بردیف، مورایس و ساپینتو در فوتبال ایران گفت: در سال‌های اخیر مربیان ایرانی ثابت کردند چیزی از خارجی‌ها کم ندارند با این حال مربیانی که آمدند هر کدام کارنامه خوبی دارند و شاید این موضوع هم کمک کند تا کیفیت بازی‌ها بالاتر برود.

کاویانپور در رابطه با اضافه شدن سید جلال حسینی به کادر فنی گفت: سید جلال واقعا یکی از بهترین‌های فوتبال ایران در ۲۰ سال اخیر و همیشه در اوج بوده است. او همچنان هم می‌توانست بازی کند اما تصمیمش را گرفته بود. من فکر می‌کنم او مربی باهوشی خواهد شد و حضور او در کادر فنی اتفاق خوبی است. باید قدر سرمایه‌هایی مثل او را بدانیم و برای او آرزوی موفقیت دارم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی