ساپینتو: روحیه و رفتار بازیکنان در اولین تمرین خوب بود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، نخستین جلسه تمرینی استقلال دیروز با حضور ریکاردو ساپینتو برگزار شد. آبی‌پوشان کار خود را برای آغاز فصل جدید و دفاع از عنوان قهرمانی آغاز کردند و قرار است در روزهای پیش رو، تمرینات به شکلی جدی‌تر دنبال شود.

در پایان جلسه تمرینی روز گذشته، ریکاردو ساپینتو مقابل دوربین باشگاه استقلال قرار گرفت و صحبت هایی را مطرح کرد.

وی در ابتدا گفت: اولین جلسه تمرینی ما بود و در حال شناخت بازیکنان هستم. پیش از تمرین مکالمه خوبی با بازیکنان داشتم. چند نکته مهم را در این گفت‌وگو برای ارتباط‌های بعدی مشخص کردیم. 

مرد پرتغالی افزود: با بازیکنان صحبت کردم و هر آنچه از آنها می‌خواهم را توضیح دادم. چیزی که از آنها انتظار دارم و چیزی که آنها از من انتظار دارند را گفتیم تا بتوانیم روح خانوادگی و اتحاد را برای مسابقات حفظ کنیم. بازیکنان به خوبی این موضوع را متوجه شدند و سعی می‌کنند مسائلی که گفتم را اجرا کنند.

ساپینتو: روحیه و رفتار بازیکنان در اولین تمرین خوب بود

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: پیش از این کار را شروع کرده بودم تا روی بازیکنان شناخت پیدا کنم، ضمن اینکه یکسری بازیکن جدید اضافه شده‌اند و بازیکنانی که قرضی به تیم‌های دیگر رفته بودند، بازگشته‌اند. این هفته اولین تمرینات ما است و سعی می‌کنیم همدیگر را خوب بشناسیم. بازیکنان را زیر نظر دارم و آنها سعی می‌کنند از نظر فیزیکی آماده شوند. این هفته تست آمادگی جسمانی از بازیکنان خواهیم داشت برای اینکه ظرفیت و پتانسیل آنها را ببینیم.‌

ساپینتو گفت: مسابقه درون تیمی خواهیم داشت و همانطور که گفتم برای روز اول همه چیز خوب بود. روحیه و رفتار بازیکنان و همینطور فضای تمرین خوب بود. نکات مثبتی در آنها در حرکت پا به توپ و بدون توپ دیدم و این همان چیزی است که می‌خواهم که در واقع اول یاد بگیرند و قدم به قدم به آن چیزی که می‌خواهم نزدیک شوند. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی