رییس هیات فوتبال استان همدان خواستار توجه بیشتر مسوولان به وضعیت تیم پاس شد

عباس صوفی روز یک‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه با رویکرد مثبت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان شاهد تداوم تیم‌داری مدیریت شهری در لیگ دسته یک فوتبال کشور با حضور مقتدر تیم شهرداری هستیم که این نشاندهنده نگاه ویژه مدیران شهری به فعالیت های ورزشی و ادامه حضور موفق این تیم در رقابت های لیگ دسته یک است.

وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان در حمایت از تیم فوتبال شهرداری، افزود: تیم شهرداری در ۲ فصل اخیر لیگ ۲ و یک کشور عملکرد موفقی داشت و امسال نیز با حمایت‌ مسوولان می‌تواند این مسیر روبه رشد را ادامه بدهد.

صوفی با تقدیر از نگاه تخصصی رسانه ها نسبت به اهمیت تیم‌داری شهرداری در فوتبال کشور، گفت: آن‌ها دلسوزانه و با رویکرد کارشناسی به این مساله پرداختند ضمن اینکه هیات فوتبال نیز مفاد قانونی لازم را مطرح کرد تا در نهایت نسبت به ادامه تیم‌داری شهرداری موافقت شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز این انتظار می‌رود که مسوولان ورزش استان همدان به وضعیت تیم فوتبال پاس نیز رسیدگی کنند.

صوفی گفت: هواداران نگران اوضاع تیم فوتبال پاس همدان هستند چرا که پس از پایان بازی‌های فصل گذشته به نوعی این تیم رها شده و تکلیف مدیریت باشگاه نیز مشخص نیست.

وی افزود: فصل قبل شاهد حمایت خوب بخش خصوصی از تیم پاس بودیم و این انتظار می‌رود مسوولان دلگرمی لازم را فراهم کنند تا باز هم این انگیزه در بخش خصوصی برای حمایت از تیم ایجاد شود.

رییس هیات فوتبال استان همدان اظهار داشت: این هیات برحسب وظیفه پیگیری لازم برای حل مشکلات تیم‌های فوتبال استان را دارد و امیدواریم مسوولان شرایط خوبی را برای پاس در فصل جدید مسابقات مهیا سازند.

تیم‌های فوتبال شهرداری و پاس همدان به ترتیب در لیگ‌های یک و ۲ کشور حضور دارند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی