چالش‌های رئال مادرید در فصل جدید

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، رئال‌مادرید فصلی پرچالش را پیش‌رو دارد که با تصمیم بازیکنانی همچون «کیلیان امباپه» برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن که رئال روی او حساب ویژه‌ای بازکرده بود و برگزاری جام جهانی در زمستان که بر لیگ قهرمانی و لالیگا سایه افکنده است، این چالش دوچندان شده است تا آنجا که باید برای آینده نزدیک تیم خود، تغییری اساسی در نقشه راه ایجاد کند.

در حقیقت چالش کهکشانی‌ها، دستیابی به ‌عنوان‌های قهرمانی در یک‌فصل است که پیش ‌از این دو بار با سرمربیگری «زین‌الدین زیدان» در سال‌های (۱۷-۲۰۱۶ و ۱۸-۲۰۱۷) به دست آورده بود. حال «کارلو آنچلوتی» می‌خواهد با کسب ۶ عنوان قهرمانی در یک‌فصل این تجربه را تکرار کند.

نخستین رقابت این تیم از ۱۹ مردادماه مصادف با ۱۰ آگوست برابر آینتراخت فرانکفورت در هلسینکی برای دستیابی به پنجمین سوپرکاپ آغاز می‌شود.

دستیابی به لیگ قهرمانان اروپا، چالش بزرگ دیگری است که مادرید می‌خواهد در مدار آن قرار گیرد جایی که ۱۴ بار ایستاده است. ضمن اینکه قهرمانی لالیگا سودای مهمی است که رئال می‌کوشد در فصل آینده با تقویت تیم به دست آورد.

جام باشگاه‌های جهان که قرار است در خلیج‌فارس برگزار شود هم چالش دیگر رئال در فصل جدید است؛ تیمی که با چهار عنوان قهرمانی در میان ۲۴ شرکت‌کننده، بیشترین قهرمانی را کسب کرده است.

سودای کسب جام‌های قهرمانی رئال‌مادرید در حالی مانند حباب بر سر این تیم بزرگ بزرگ‌تر می‌شد که همگان تصور می‌کردند فصلی که شروع می‌شود کیلیان امباپه با پیراهن سفید کهکشانی‌ها پا به توپ می‌شود اما این حباب با تصمیم ستاره فرانسوی در پاری‌سن‌ژرمن ترکید.

چالش‌های رئال مادرید در فصل جدید

اما مادرید با رشد و تقویت «وینیسیوس جونیور» بازیکنی که با گلش فینال لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد، یک اطمینان خاطر دیگری دارد. وینیسیوس جونیور و «رودریگو گوئس» امباپه نیستند، اما آنها دو بازیکنی هستند که مادرید می‌داند که می‌تواند در آینده نزدیک چیزهای زیادی روی آنها بسازد.

چالش‌های رئال مادرید در فصل جدید

ضمن اینکه «ادن هازارد» بلژیکی هم با پیام‌ها و عملکرد خود توانست هاله‌ای از خوش‌بینی را ایجاد کند که تصور آن پیش‌ازاین غیرممکن به نظر می‌رسید؛ موضوعی که برای آنچلوتی یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی