آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی

آغاز برنامه‌های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی

میرهاشم موسوی اعلام کرد: اقدامات گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی باید با محوریت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری انجام شود.

به گزارش ایلنا، در آستانه هفته تأمین اجتماعی (بیستم تا بیست و ششم تیرماه) مدیرعامل سازمان تأمین اجماعی با صدور یک دستور اداری، ضمن اشاره به محوریت ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری در برنامه‌های ارتباطی و رسانه‌ای ویژه این مناسبت، بر ضرورت استفاده از فرصت هفته تأمین اجتماعی برای تبیین ابعاد مختلف این سیاست‌ها و نیز تبیین مسائل، خدمات و برنامه‌های تحولی تأمین اجتماعی تأکید کرد.

 میرهاشم موسوی در این دستور اداری تأکید کرده است: اقدامات گرامیداشت هفته تأمین اجتماعی باید با محوریت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری و با رویکرد مشارکت بیشتر مردم و شرکای اجتماعی انجام شود و لازم است از این فرصت در جهت تبیین و معرفی خدمات و مسائل سازمان، افزایش تعامل با مخاطبان و شرکای اجتماعی سازمان (بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران)، دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذاری استفاده شود.

هفته تأمین اجتماعی در سال جاری از روز دوشنبه بیستم تیرماه آغاز می‌شود. اولین روز هفته تأمین اجتماعی با عنوان “تأمین اجتماعی، سیاست­های کلی تأمین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری” نام‌گذاری شده و روز سه‌شنبه بیست و یکم تیر ماه نیز به عنوان ” تأمین اجتماعی، حامی تولید، اشتغال و کسب و کارهای دانش بنیان” اختصاص دارد. همچنین روز چهارشنبه بیست و دوم تیر با عنوان ” تأمین اجتماعی، تأمین منابع پایدار، ارتقای ارزش ذخایر بین ­نسلی”؛ روز پنج‌شنبه بیست و سوم تیر با عنوان ” تأمین اجتماعی، صیانت از حقوق بین­ نسلی، تولید، سودآوری، امانت­داری و شفافیت” نام‌گذاری شده است. روز جمعه بیست و چهارم تیر با عنوان ” تأمین اجتماعی، توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه­ ای و درمانی”؛ روز شنبه بست و پنجم تیر عنوان “تأمین اجتماعی، تحقق عدالت و ارتقای اعتماد و ایجاد رضایت‌مندی مخاطبان” و روز شنبه بیست و شمشم تیر به عنوان ” تأمین اجتماعی، هوشمندسازی و بیمه فراگیر خانواده ایرانی” اعلام شده است.

ImageThumb

 

 

انتهای پیام/

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی