صیادمنش رسما به هال‌سیتی پیوست

به گزارش ایرنا، همانطور که انتظار می‌رفت، قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش با باشگاه هال‌سیتی دائمی شد و این بازیکن به صورت رسمی از فنرباغچه راهی این تیم شد.

در بیانیه منتشر شده در وب سایت باشگاه انگلیسی آمده است: هال‌سیتی با خوشحالی اعلام می‌کند که صیادمنش با انتقال دائمی در ازای مبلغی نامشخص و مشروط به دریافت مجوز کار، از فنرباغچه به هال‌سیتی ملحق شد.

صیادمنش رسما به هال‌سیتی پیوست

در ادامه آمده است: “این بازیکن ۲۱ ساله قراردادی ۴ ساله با ببرها منعقد کرده است که دارای گزینه تمدید برای یک سال دیگر و با نظر باشگاه است. این ملی‌پوش ایرانی ابتدا در ماه ژانویه به صورت قرضی از ترکیه به هال سیتی پیوسته بود.

او ۱۲ بازی برای ببرها انجام داد که ۶ بازی به صورت فیکس و تنها گل خود را در پیروزی ۲-۱ مقابل کاردیف سیتی به ثمر رساند که از نظر ریاضی بقای ما در چمپیونشیپ را تضمین کرد.

سرعت بالا و اخلاق کاری بی‌وقفه باعث شد او به سرعت نزد هواداران هال سیتی محبوب شود و جوایز بهترین بازیکن و گل ماه آوریل را از آن خود کند.صیادمنش که به عنوان یکی از جذاب‌ترین جوان‌های کشورش شناخته می‌شود، دوران بزرگسالی خود را در کشورش و با استقلال آغاز کرد و سپس در سال ۲۰۱۹ با فنرباغچه قرارداد امضا کرد.”

صیادمنش رسما به هال‌سیتی پیوست

او یک ماه بعد در اولین بازی ملی خود به جوانترین گلزن تاریخ ایران تبدیل شد و دوران قرضی خود را در تیم‌های استانبول اسپور و تیم اوکراینی زوریا لوهانسک انجام داده است.

عملکرد او برای زوریا بدین صورت بود که در ۳۵ بازی لیگ ۱۲ گل به ثمر رساند و باعث شد تا او به عنوان یکی از ۱۱ بازیکن برتر لیگ اوکراین در فصل ۲۰۲۰/۲۱ انتخاب شود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی