توافق اولیه ستاره تراکتور برای حضور در استقلال

به گزارش ایرنا، پیمان بابایی نیم فصل دوم لیگ بیستم از ماشین سازی راهی تراکتور شد. او در پایان همان فصل پیشنهادات خوبی داشت ولی تصمیم به ماندن گرفت تا در فصل ۰۱-۱۴۰۰ هم پیراهن تراکتور را به تن کند. در پایان این فصل اما به نظر می رسد که بابایی هم به پایان راه در تراکتور رسیده است.

مهاجم تراکتور در فصلی که پشت سر گذاشتیم ۲۵ بار برای تیمش به میدان رفت. او که در تمامی این ۲۵ بازی در ترکیب اصلی حضور داشت، موفق شد ۵ گل به ثمر رسانده و بعد از عباس زاده، دومین گلزن برتر تراکتور لقب بگیرد.

پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته تراکتور که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده، گزینه جدید استقلال برای تقویت خط حمله است.

توافق اولیه ستاره تراکتور برای حضور در استقلال

استقلالی ها که با نظر ساپینتو سعی دارند تیمی قدرتمند را ببندند و روانه مسابقات لیگ برتر کنند، با گزینه های موردنظر خود مذاکره می کنند و حالا در این خصوص جلسه‌ای با مهاجم گلزن تراکتور برگزار کرده‌اند.

مدیریت باشگاه استقلال امروز به طور رسمی به پیمان بابایی پیشنهاد همکاری داده و جلسه ای نیز میان دوطرف برگزار شده است.

استقلالی ها در شرایطی برای جذب پیمان بابایی اقدام کرده اند که طی روزهای گذشته بحث های زیادی درباره انتقال کاوه رضایی و محمد محبی به جمع آبی‌پوشان مطرح بود. حال با توجه به حضور مهاجمان پرتعداد در استقلال باید دید استراتژی مدیران باشگاه برای استخدام مهاجم فصل گذشته تراکتور چیست.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی