برند نظری، ظاهر و باطنش یکی است!

وقتی که محصولی را می‌خرید مطابق با توضیحات و تصویر روی بسته‌بندی آن باشد. به این معنی است که بدون هیچ زیاده گویی و تبلیغات دروغین، آن محصول عرضه شده است. این یعنی حس شیرین رضایت از خرید، که بهترین روش اعتمادسازی برای مشتری است. این خبر پیرامون معرفی گروه صنعتی نظری برای شما نوشته شده است. همچنین در متن این مقاله با کیک و کلوچه نظری آشنا می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برند نظری، به اعتماد مشتری اهمیت می‌دهد

به گزارش این پایگاه خبری، گروه صنعتی نظری قدیمی‌ترین تولیدکننده مواد غذایی در ایران است. این کارخانه از برترین تولیدکنندگان کیک و کلوچه، در جهان است. فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز نمود و اکنون به سراسر آسیا و اروپا صادرات دارد.

مجموعه کارخانجات نظری مفتخر به دریافت نشان استاندارد ملی در سال ۱۳۹۹ گردید. این شرکت با تولید متنوع‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات کیک و ویفر، گام بزرگی در بازار محصولات غذایی برداشته است.

گروه صنعتی نظری همیشه مهم‌ترین سرلوحه کاری خود را جلب همراهی و اعتماد مشتریانش قرار داده است. در همین راستا در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به مدت دو سال متوالی به عنوان واحد نمونه تولیدی معرفی شد.

در برند نظری، صداقت حرف اول را می‌زند!

صداقت همچون کالایی کمیاب در جهان است. حتماً از نتایج شگفت‌انگیز صداقت و راستگویی شنیده‌اید. این مسأله در تبلیغات و بازاریابی هم ثابت شده است. هر شرکت که در تبلیغات خود از گفتار صادقانه استفاده کرد و از بزرگ نمایی پرهیز نمود، شاهد فروش شگفت‌انگیز محصولاتش بوده است. همچنین در جذب اعتماد مشتری موفق‌تر عمل کرده است.

کار تبلیغات همین است، که مشتری را به خرید تشویق کند، ولی تبلیغ صادقانه کمتر پیدا می‌شود. گروه صنعتی نظری، در تبلیغات اصل را بر صداقت نهاده است. شما در میان تعداد زیاد تبلیغات روزانه، قطعاً تیزر تبلیغاتی کیک رولتین کارخانه نظری را دیده‌اید. همچنین می­ توانید عکس­های سایر محصولات مثل دونات، برانی و کیک لایه‌ایی را در شبکه‌های اجتماعی ببینید. به شما این اطمینان را می‌دهیم، تمام این تصاویر وسوسه‌کننده و خوشمزه شبیه محصولات با کیفیت کارخانه نظری است. اگر به هر سوپر مارکت و فروشگاه مواد غذایی بروید، برند بزرگ نظری در دسترس شماست. به راحتی خودتان امتحان کنید.

برند نظری، یک تجربه مزه جدید

فکر حس خوشایند، چشیدن و تجربه کردن مزه‌ها و طعم‌های جدید زیر زبانمان، برای همه ما جذاب و وسوسه‌انگیز است. برای افرادی که عاشق هیجان و امتحان طعم مثال نزدنی یک میان وعده مغذی و سالم هستند، تنوع محصولات غذایی بسیار مهم است. آیا شما هم دوست دارید یک کیک و ویفر تازه با شکل و مزه متفاوت را میل کنید؟ پیشنهاد می‌کنیم، حتماً یکبار هم که شده کیک رولتین کارخانه نظری را تجربه کنید. لذت خوردن‌ یک کیک لایه­ ای خوشمزه کنار خانواده را جایگزین خستگی ­هاتون کنید.

قطعاً خبر ساخت دستگاه اتوماتیک تولید کیک‌های رولتی توسط مهندسان کارخانه بزرگ نظری را شنیده‌اید. این مهم برای اولین بار در ایران و خاورمیانه انجام شد. تولید کیک رولتی بسته‌بندی شده، با نام تجاری رولتین، باعث ایجاد تنوع در صنعت مواد غذایی و تولید کیک و کلوچه گردید. اکنون گروه بزرگ صنعتی نظری با صادرات کیک رولتین خود، رقیب سرسختی برای تولیدکنندگان اروپایی و آمریکایی شده است.

برند نظری، ظاهر و باطنش یکی است!

این بار همه چی مثل ظاهرش است!

وقتی مشتری تبلیغات پر زرق و برق تلویزیونی را می‌بیند یا تصویر روی بسته‌بندی یک محصول نظرش را جلب می‌کند. برای خرید آن محصول ترغیب می‌شود. اگر محصول داخل بسته‌بندی با تصویر متفاوت باشد. اعتماد خود را نسبت به تولیدکننده آن محصول از دست می‌دهد و قطعاً آخرین باری خواهد بود که آن محصول را می‌خرد.

حتماً تا الان تیزرهای تبلیغاتی گروه صنعتی نظری را برای کیک، کلوچه و ویفر دیده‌اید یا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در مورد آن شنیده‌اید. حق دارید، اگر با این تبلیغات جذاب حس وسوسه‌انگیز خوردن یک کیک رولتی متنوع در ذهن شما تداعی ‌شود.

حالا این سؤال پیش می‌آید که آیا این کیک رولتی تازه و زیبا، واقعاً داخل بسته‌بندی محصول هم هست؟ جواب این سؤال شما یک بله قاطعانه است. این بار واقعاً همه چیز مثل ظاهرش است. مجموعه بزرگ و پیشرفته کارخانه نظری برای اولین بار در جهان این تضمین را می‌دهد، که محصول تولید شده توسط این شرکت دقیقاً با تصویر روی بسته‌بندی یکسان است.

برند نظری، تجربه‌ای که فراموش نخواهید کرد!

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین و متنوع‌ترین تولیدکننده کیک، کلوچه و ویفر یعنی گروه صنعتی نظری آشنا کنیم. برند نظری یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید محصولات غذایی در ایران است. این شرکت از گذشته تا کنون هر روز بر کیفیت محصولاتش افزوده است و همیشه صداقت در تبلیغات را سرلوحه کار خود قرار داده است. به همین دلیل، سال‌هاست که با محصولات برند نظری خاطره داریم. ‌امیدواریم مطالعه این مقاله به شما برای آشنایی با تولیدکننده برتر کیک و کلوچه یعنی گروه صنعتی نظری کمک کند.

آشپزیسبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی