اراده ای برای برخورد با دلال های نخ نما در فوتبال فارس وجود ندارد

مهرداد شکاری پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا به بیان خاطره ای پرداخت و بیان داشت: در سال های گذشته، مدیر یک باشگاه تماس گرفت و گفت تصمیم گرفته ایم شما سرمربی ما باشید، گفتم  اما یک شرط دارم  و آن هم این است از بازیکنان پول دریافت نکنید و اجازه نمی دهم دلال ها اطراف تیم بیایند.

“پدرم بناست ۵۰ میلیون وام گرفتم”؛ این جمله، درد آور است
مدرس بین الملل فوتبال اضافه کرد: سرانجام با تیم شروع به تمرین کردم و مرتب بازیکنان جدید می‌آمدند و حتی کسی که خط زده بودیم دوباره می‌آمد سرتمرین، به او گفتم چگونه آمدی، گفت قرار داد بستم و ۵۰ میلیون تومان هم داده ام؛ پدرم بناست؛ رفتیم وام گرفتیم که این ها دردآور است.

بی عدالتی ها در فوتبال فارس دل انسان را به درد می آورد
این فعال عرصه ورزش فارس تاکید کرد: کسی که پول دارد می تواند در فوتبال پیشرفت کند اما  آنکس که استعداد دارد اما پول ندارد نابود می شود، این ناعدالتی ها در فوتبال فارس دل انسان را به درد می آورد.
شکاری ادامه داد: در فوتبال فارس نیروی انسانی درست مدیریت نمی شود، آنکه توانمند است اجازه کار نمی دهند اما به برخی افراد که ناتوان هستند، کار می دهند و وضعیت تیم ها خراب می شود، برای همین هم باید روی باشگاه ها نظارت جدی، همان حلقه مفقوده شده فوتبال فارس، شود. 

پایه ها مورد توجه قرار نمی گیرد، حاشیه ها زیاد
مدرس بین الملل فوتبال تاکید کرد: تیم‌های پایه، اصلی ترین رکن کار است که امروز در فارس مورد توجه قرار نمی‌گیرند اما توجه به حاشیه‌ها زیاد شده است.
این پیشکسوت فوتبال به مهمترین مشکل اساسی فوتبال فارس اشاره کرد و بیان داشت:  این مهم  استفاده نکردن درست از منابع مالی و انسانی است.شکاری افزود: اگر می بینیم فوتبال اولویت امروز ما نیست برای این است که پولی که در فوتبال خرج می شود در جای درست خوب هزینه نمی شود ضمن اینکه مشکلات اجتماعی که وجود دارد باعث می شود رسیدگی به ورزش دچار مشکل شود.
وی تاکید کرد: امروز فوتبال فارس ازنظر بحث فنی مشکلی ندارد هم بازیکن  فیزیکی و هم تکنیکی دارد اما اگر همه در جای خودشان قرار گیرند آنگاه موفقیت به دنبال دارد ضمن اینکه مدیریت در فوتبال فارس کاملا ضعیف است.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی