آزار زنان به بهانه حضور یک جن مونث؛ سو استفاده جنسی مرد رمال از ۱۲ زن و دختران جوان!

به گزارش تازه‌نیوز، مرد رمال دروغگو که قاسم نام داشته و ۵۲ ساله است از خرافاتی بودن زنان و دختران سواستفاده کرده و به آنها تجاوز می کرد. فروردین ماه سال گذشته مردی با مراجعه به دادسرا ادعا کرد همسر ساده لوحش در دام مردی افتاده که می گوید جن گیر است.

به نقل از رکنا، مرد ناراحت گفت: زینب از مدت ها پیش افسرده شده بود و من فرصتی برای اینکه با او درست و حسابی حرف بزنم نداشتم تا اینکه در تعطیلات نوروز این فرصت پیش آمد و شنیدم او برای اینکه من با محبت تر شوم پیش یک رمال رفته و او به بهانه اینکه یک جن مونث عاشق من شده و زندگی مان را طلسم کرده بهترین راه را برای همسرم رابطه با مردی غریبه دانسته و وقتی زینب گفته حاضر نیست این کاررا بکند و آبرویش بریزد گفته که خودش می تواند همان مرد غریبه باشد و راز هم فاش نمی شود.

او افزود: مرد متجاوز با همسرم رابطه برقرار کرده و از آن به بعد زینب تحت سلطه او قرار گرفته و افسرده شده است. با این ادعاها با دستور قضایی زینب تحت بازجویی گرفته شد و ادعا کرد بارها مرد جن گیر به او تجاوز کرده است و او با عذاب وجدان بارها تصمیم به خودکشی گرفته است و البته چند باری وقتی نیمه بی هوش در خانه مرد رمال بود با جن ها حرف زده است.

وقتی راز تجاوز مرد جن گیر فاش شد تیمی از ماموران وارد عمل شدند و این مرد به نام قاسم را در مرکز تهران به دام انداختند و در زمان دستگیری اش دو زن را دیدند که در خانه وی حضور داشتند. قاسم به همراه مهین و ناهید تحت بازجویی گرفته شدند و مشخص شد این دوزن همان جن هایی بودند که با زنان و دختران حرف می زدند و قاسم نیز جز یک کلاهبرداری قدیمی نبوده و هیچ رابطه ای با ماورا نداشته است.

قاسم که با ردیابی حدود ۱۲ زن و دختر در دفتر مشتریان و موبایل اش چاره ای جز اقرار نداشت در بازجویی ها پذیرفت با اغفال این زنان و دختران که همگی به دنبال محبت همسرانشان یا مرد موردعلاقه شان بودند توانسته به بهانه شکستن طلسم یک جن مونٍث با آنها ارتباط برقرار کند و مهین و ناهید نیز نقش جن های مونث را بازی می کردند و وقتی این طعمه ها با خوراکی های آلوده نیمه بیهوش می شدند آنها با این زنان حرف می زدند و مرتب آنها را می ترساندند. بنابه این گزارش، پس از صدورکیفرخواست به این رمال متجاوز و نسبت به اقرار و شکل اقداماتش وی در دادگاه بدوی به تحمل ۷سال زندان و۹۹ ضربه شلاق محکوم شد و مهین و ناهید نیز به زندان محکوم شدند. این حکم با اعتراض مرد جن گیر به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع داده شد و پس از بررسی تخصصی مورد تایید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

اخبارحوادث
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی