کامرانی‌فر: عدم توجه به مسائل فرهنگی حلقه گمشده فوتبال ایران است

به گزارش ایرنا،‌ حسن کامرانی‌فر در جریان نشست مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش با معاونان فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: درباره مسائل فرهنگی در باشگاه‌ها خیلی عقب هستیم، برخی اتفاقاتی که مقابل مسائل فرهنگی رقم می‌خورد بیشتر در رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود و اتفاقات خوبی که در بحث فرهنگ و رفتارهای جوانمردانه در لیگ ما انجام می‌شود، خیلی کم دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در تمام دنیا اتفاقات فرهنگی و مسائلی را که کنار فوتبال رخ می‌دهد بزرگ جلوه می‌دهند و به همه نمایش می‌دهند. آنها قبل از بازی کسانی را می‌آورند که شرایط خاص دارند و در رسانه‌های‌شان اینقدر به کارهای بزرگی که در بحث فرهنگی باشگاه‌ها انجام می‌شود می‌پردازند که بعضی وقت‌ها فراتر از فوتبال است، اما متأسفانه ما این کار را در ایران انجام نمی‌دهیم. درخواست من این است که بیشتر به این مسائل توجه کنیم و افرادی که در بخش فرهنگی کار می‌کنند بیشتر توجه کنند و کنار کارهای خوبی که در بحث مسائل فنی انجام می‌شود به بحث‌های فرهنگی هم بیشتر توجه کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: حلقه گمشده فوتبال ما عدم توجه به مسائل فرهنگی است. از طرفی اتفاقات مثبت در فوتبال ما باید بیشتر دیده و رسانه‌ای شود.

کامرانی‌فر خاطرنشان کرد: زمانی که یک اتفاق خوبی در مجموعه فوتبال رخ می‌دهد، نگاه‌ها به فوتبال عوض می‌شود و می‌توانیم از این فرصت‌ها در جهت رشد فوتبال و ورزش‌مان بیشتر استفاده کنیم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی