پیشکسوت فوتبال: هیچ کس مسئولیت رکود فوتبال فارس را بر عهده نمی گیرد

جمشید غدیری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرناٰ‌ افزود: پیشکسوتان فوتبال فارس منبع انرژی  و دانش هستند، اینکه  چرا از وجود افرادی مانند صالحی ، پیروانی و دیگر خاک خورده های ورزش فارس استفاده نمی کنند جای پرسش دارد.

خانه نشین شدیم 

وی اضافه کرد:‌ شاید  پست و قدرت اجازه نمی دهد و ما هم در خانه نشستیم و مردم هم از ما گله مند هستند که چرا به فوتبال فارس کمک نمی کنید.

سرمربی اسبق تیم شهرداری یاسوج با اظهار اینکه اگر انتقاد سازنده کردیم برخی ما را دشمن خود می دانندٰ تاکید کرد:‌ خودم را هم مسئول می دانم؛ شاید به خاطر فضای موجود نتوانستیم قد علم کنیم و شانسی نداشته باشیم.

برخی حاضر هستند مربی غیر بومی بیاید اما…

غدیری افزود:‌ اهل لابیگری نیستیم و برخی حاضر هستند یک مربی غیر بومی بیاید سرمربی تیم های شیرازی  شود اما امثال اصغر اکبری، مهرداد شکاری، جمال ندافی و دیگر مربیان با دانشی که تعدادشان زیاد است به کار گرفته نشوند.

این مربی فوتبال با بیان اینکه زمانی که دولت تصمیم گرفت فوتبال را به بخش خصوصی واگذار کند،اظهارداشت: در فوتبال امروز ایران بخش خصوصی بدون کمک‌های دولتی و دادن تسهیلات، امکان موفقیت ندارد.

نقش هیات فوتبال چیست 

غدیری ادامه داد: ما می خواهیم بدانیم نقش هیات فوتبال فارس در توسعه این رشته جذاب چه بوده و در چه زمینه ای فعالیت کرده اند.

به گزارش ایرنا، تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارد و تیم ایمان سبز هم در دسته دوم کشور است.

تیم فجر شهید سپاسی با انتخاب مدیرعامل و سرمربی و گرفتن تست از بازیکنان جوان، کارش را آغاز کرده است و به نظر می رسد فجری ها عزمی جدی برای حضور در رقابت های فوتبال دسته یک در فصل جدید دارند.

اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته است که هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده است.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی