دغدغه یحیی؛ پرسپولیس چه زمانی تکمیل می‌شود

به گزارش ایرنا، دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از روز شنبه آغاز شد که گل‌محمدی روی این موضوع تاکید داشت که تیمش پیش از آغاز تمرینات تکمیل شده باشد. با این حال این اتفاق رخ نداد تا پرسپولیسی‌ها تمریناتشان را با تیمی نصفه و نیمه آغاز کنند.

در شرایطی که پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، سروش رفیعی، سعید صادقی و دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کرده اما در برخی پست‌ها با کمبود بازیکن مواجه است.

با توجه به جدایی نفراتی مانند سعید آقایی، محمد شریفی، رامین رضائیان و خروج احتمالی تمیروف و کمبود مهاجم، این تیم حد اقل نیاز به جذب سه بازیکن دارد. همچنین هنوز جانشین «حمید مطهری» در کادر فنی هم مشخص نشده و با جذب این نفرات فهرست پرسپولیس برای فصل آتی تکمیل خواهد شد. با این حال قرار است «کاسیانو دیاز»، مهاجم برزیلی هم در صورت برطرف شدن برخی مشکلات به تهران بیاید و به پرسپولیس بپیوندد.

همچنین تمدید قرارداد رضا اسدی هم در دستور کار سرخپوشان قرار دارد موضوعی که هنوز نهایی نشده است.

پرسپولیس لیگ بیست و یکم را در شرایطی به پایان رساند که بعد از پنج سال متوالی نتوانست قهرمان شود و یکی از دلایل اصلی این موضوع ناکارآمدی خریدهای فصل قبل یحیی گل‌محمدی بود. به همین خاطر گل‌محمدی تاکید دارد تا با تکمیل فهرست تیمش بتواند دوباره قهرمانی را پس بگیرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی