کارگاه آموزشی جام جهانی قطر برگزار شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال  از اواخر آبان‌ماه سال جاری در کشور قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ایران یکی از پنج نماینده قاره کهن در این دوره از مسابقات به شمار می‌رود. تیم ملی ایران در گروه دوم رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، ولز و آمریکا برود.

مسوولان فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای آشنایی کشورهای حاضر در بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان یک دوره کلاس آموزشی با حضور نمایندگان تیم‌های حاضر در جام جهانی برگزار کردند.

روزنامه الرایه قطر در گزارشی نوشت: یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌های این کارگاه، آموزش فناوری آفسایدگیری رباتیک در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ بود زیرا قرار است در جام جهانی قطر برای نخستین بار از تکنولوژی آفسایدگیری رباتیک استفاده شود.

این کارگاه آموزشی امروز نیز ادامه خواهد داشت تا نمایندگان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی در زمینه نحوه حضورشان در این تورنمنت بزرگ و قوانین آن آشنایی پیدا کنند.

همچنین کشور میزبان فرصتی را برای هیئت‌های شرکت کننده در کارگاه آموزشی جام جهانی فراهم کرده تا آماده‌سازی ورزشگاه‌ها را پیگیری و از هتل‌ها و زمین‌های تمرینی بازدید کنند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی