پیش‌بینی ماتئوس از جام جهانی قطر؛ منتظر پایان شگفت‌انگیز باشید

به گزارش ایرنا، روزنامه الرای قطر در گزارشی با اشاره به صحبت‌های لوتار ماتئوس در زمینه برگزاری جام جهانی در این کشور نوشت: جام جهانی قطر می‌تواند یک تجربه بسیار خوب برای بازیکنان فوتبال جهان باشد زیرا زمان استراحت و شرایط بدنی آنان متفاوت از دوره‌های گذشته است. البته فوتبالیست‌های حرفه‌ای همیشه آماده حضور در زمین مسابقه هستند اما این دوره متفاوت از جام های جهانی دیگر است.

ماتئوس ادامه داد: برگزاری جام جهانی در قاره‌های مختلف با شرایط میزبانی جدید می‌تواند همیشه خاص باشد و جهان در سال ۲۰۱۰ این مهم را در قاره آفریقا دید. در آن سال نیز آفریقا جنوبی میزبان جام جهانی بود و یک تجربه خاص محسوب می‌شد. هر قاره حق میزبانی جام جهانی را دارد و اینجا در قطر نیز فوتبال از محبوبیت بالایی برخوردار است و همه منتظر آغاز مسابقات جام جهانی هستند. من معتقدم که در پایان این دوره از رقابت‌ها شاهد یک نتایج فوق‌العاده خواهیم بود.

 ستاره اسبق تیم فوتبال بایرن مونیخ که پنج دوره با تیم ملی فوتبال آلمان رقابت های جام جهانی را تجربه کرده در این زمینه افزود: هر دوره تجربه‌ای متفاوت بود. من از سال ۱۹۸۲ تا ۱۹۹۸ در ادوار جام جهانی حضور داشتم. جام جهانی ۱۹۹۰ برای من نقطه عطفی بود و تیم ملی فوتبال آلمان نتایج درخشانی کسب و قهرمان شد اما مانشافت‌ها در جام جهانی ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ نتایج خوبی کسب نکردند.

وی این را هم گفت: آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از مدعیان است و می‌تواند به عنوان قهرمانی برسد اما باید از تجربه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و یورو درس بگیرد. این تیم از رویارویی با تیم‌ها فرانسه، آرژانتین و برزیل هراسی ندارد زیرا یک تیم منسجم است و بازی با آلمان برای هر کشوری راحت نیست.

ماتئوس در پایان این را هم گفت: قطری‌ها در چند سال گذشته در فوتبال پیشرفت خوبی داشند و می توانند در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی