بازیکن اسبق استقلال: برخی تیم‌ها مربی می‌آورند که از او پول بگیرند

جمال ندافی دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: بارها اشاره کردیم در فوتبال فارس به رده های پایه توجه نمی شود و اگر لازم باشد بدترین مربی غیر بومی را هم می‌آورند؛ در این شرایط، جایی برای امثال ما وجود ندارد.
بازیکن اسبق استقلال تهران ادامه داد: در فارس بازیکنان خوب زیادی داریم؛ چرا بازیکنان این استان باید بروند بندرعباس و یا کرمان تست بدهند تا آنجا که یاد داریم بازیکنان اکثر این شهرها می‌آمدند شیراز تست می دادند.
ندافی بیان داشت: اگردر فوتبال فارس به بازیکنان پایه توجه نشود، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد، تیم فجرکه سقوط کرد چند بازیکن از فارس دراین تیم حضور داشتند، چه اشکال داشت، این همه بازیکن آوردند چه خوب چه بد، بازهم تیم فجر سقوط کرد و بهتر بود از بازیکنان امید خودمان استقاده می کردند تا سال بعد مهره های خوبی در سطح کشور داشته باشیم.

غریب نوازی
این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه اگر حرفی بزنم شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاید، افزود: با تیم برق جدید به اتفاق شکاری در لیگ دسته دوم داشتیم کار می کردیم و تیم داشت نتیجه می گرفت، اما رئیس وقت هیات فوتبال که در جایگاه نشسته بود در زمان پایان مسابقه، نمی‌آمد در رختکن به بازیکنان ما “خسته نباشید” بگوید، چون مربیان بومی بودیم.
وی ادامه داد: اما بعدا که وحید رضایی سرمربی تیم شد رییس وقت هیات بعد از بازی در رختکن تیم حضور می یافت و حتی با تیم به شهرستان های دیگر سفر می کرد اما از ما که مربی شیرازی بودیم  حمایت نمی کرد؛‌ این یعنی غریب نوازی.
ندافی تاکید کرد: اگر یک زمانی در فوتبال مطرح شدم به خاطر این بود که درسن  ۱۶ سالگی به من بها دادند اما هم اینک حدود ۲۰ سال است بر روی  پایه ها کار می کنم و جوانان با استعداد را می شناسم اما  کسی از من نخواست که بیایم این استعدادها را معرفی کنم و مشکل اینجاست.

به گزارش ایرنا، تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارد و تیم ایمان سبز هم در دسته دوم کشور است.
تیم فجر شهید سپاسی با انتخاب مدیرعامل و سرمربی و گرفتن تست از بازیکنان جوان، کارش را آغاز کرده است و به نظر می رسد فجری ها عزمی جدی برای حضور در رقابت های فوتبال دسته یک در فصل جدید دارند.
اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته است که هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده است.
رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی