تیر خلاص سرمربی به ۴ بازیکن/ به تمرین نیایید و برای خودتان تیم پیدا کنید

ژاوی ارناندس سرمربی بارسلونا به ۴ بازیکن‌ تیمش گفته که در تابستان امسال باید باشگاه جدید برای خودشان پیدا کنند. سرمربی بارسا به ریکی پوچ، اسکار مینگسا، ساموئل اومتیتی و نتو گفته که نیازی به حضور در تمرین ندارند.

روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» هفته گذشته گزارش داد که پوچ، مینگسا و اومتیتی در همین رابطه با هم ارتباط برقرار کرده‌اند. اکنون به نتو نیز اطلاع داده شده که او هم برای انتخاب تیم جدید خود باید اقدام کند.

این دروازه‌بان هنوز یک سال از قراردادش باقی مانده، اما از قبل تصمیم گرفته بود که به دلیل کمبود زمان بازی، از بارسا جدا شود. او در سال ۲۰۱۹ از والنسیا در یک قرارداد مبادله‌ای به خدمت گرفته شد که باعث شد یسپر سیلسن به تیم مقابل برود. با این حال، این بازیکن برزیلی از آن زمان تاکنون تنها ۲۱ بار بازی کرده، از جمله ۴ بازی در فصل گذشته. او در حال ارزیابی برخی از پیشنهادات خود است.

ریکی پوچ در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بهترین بازیکن جوان بارسلونا بود، اما دوران حرفه‌ای او زیر نظر رونالد کومان و متعاقباً زیر نظر ژاوی به سراشیبی رفت. مینگسا که در سال ۲۰۲۰ از تیم جوانان بارسلونا وارد تیم بزرگسالان شد، خیلی زود جایگاه خود در ترکیبب اصلی را به دست آورد اما در کمال تعجب خیلی زود نیز ان را از دست داد.

در نهایت، اومتیتی در چند سال اخیر با مصدومیت‌های طولانی دست و پنجه نرم کرده و بازیهای زیادی را از دست داده است. این مدافع فرانسوی در هیچ یک از چهار فصل اخیر لالیگا بیش از ۱۴ بازی انجام نداده و فصل گذشته هم فقط در یک بازی لالیگا حضور داشته است. با این وجود، او در ژانویه قراردادش را تمدید کرد و با بارسلونا تا سال ۲۰۲۶ قرارداد بست اما اکنون مشخص شده که بعید است که اومتیتی تا آن زمان در این تیم بماند.

ورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی