روش های دریافت پاسپورت ترکیه 2022

اگر برای آینده خود برنامه ریزی کرده اید و قصد دارید در خارج از کشور اقدام به راه اندازی کسب و کار کنید، زمان آن فرا رسیده که درباره انتخاب کشور موردنظر خود تصمیم گیری نمایید.

کشور ترکیه با توجه به اینکه در نزدیکی ایران واقع شده است و دارای شرایط آب و هوایی و همینطور موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی می باشد، موفق شده است به یکی از کشور های منتخب برای اقامت تبدیل شود.

قبل از هر چیز لازم است در ابتدا به طور خلاصه به شرح تعدادی از مزیت های دریافت پاسپورت ترکیه بپردازیم. ویزای ترکیه به شما و خانواده شما حق زندگی، کار و تحصیل در ترکیه را می دهد. برای نمونه، شما می توانید از املاک و مستغلات خود درآمد کسب کنید، یا شاید با اجاره دادن آنها بتوانید راهی ای برای افزایش درآمد داشته باشید.

به علاوه اینکه، چنانچه تصمیم دارید به همراه خانواده مهاجرت کنید، می توانید استرس خود در زمینه تحصیل فرزندانتان را برطرف کنید. با توجه به اینکه که ویزا به کل خانواده تعلق می گیرد، شما و فرزندان می توانید به سیستم آموزشی و سبک زندگی ترکیه دستیابی پیدا کنید.

قبل از این که تصمیم به دریافت پاسپورت ترکیه بگیرید، خوب است کمی کشور ترکیه را مورد شناسایی قرار دهید.

ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که زبان مردم این کشور استانبولی می باشد. واحد پول کشور ترکیه لیر است و از گذشته تا به امروز اقتصاد کشور ترکیه، پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است.

اکثر افرادی که تصمیم به اخذ اقامت ترکیه را دارند، داوطلب به اخذ پاسپورت دوم می باشند. طبق تحقیقات صورت گرفته این افرادقادر خواهند بود به ۲۸ کشور جهان به راحتی بدون نیاز به دریافت اقامت در ترکیه، برای دریافت پاسپورت دوم خود اقدام نمایند.

در ادامه می خواهیم شما را با روش های دریافت پاسپورت کشور ترکیه آشنا کنیم. در پایان اگر سوالی نیز داشتید می توانید آن را با کارشناسان شرکت آسیا ملک در میان بگذارید تا شما را در اسرع وقت راهنمایی کنند.

تعریف پاسپورت ترکیه:

در واقع پاسپورت به معنای مجوز و یا سند قانونی برای ورود به یک کشور می باشد. افرادی که قصدد دارند به کشور ترکیه بروند و از شرایط آن برخوردار می باشند، می توانند بدون دریافت ویزا، به اخذ پاسپورت ترکیه اقدام کنند.

نکبه مهمی که باید آن را در نظر گرفت این است که با  کشور ترکیه، پاسپورت قبلی شما باطل نمی شود و می توانید هر دو پاسپورت را به ظور همزمان داشته باشید.

می خواهیم به شما بهترین سایت دریافت پاسپورت ترکیه را معرفی کنیم که با ورود به آن سایت میتوانید کار های مربوطه را انجام دهید و پاسپورت تان را دریافت کنید.

تعریف پاسپورت ترکیه

علل اخذ پاسپورت ترکیه

در نظر داشته باشید که پاسپورت ترکیه شامل افراد بالای ۱۸ سال می شود. اکنون شیوه های فراوانی برای اقامت در ترکیه و دریافت پاسپورت آن می باشد اما این که شما از کدام راه انتخا می کنید، یک مسئله کاملا شخصی بوده و تماما وابسته به شرایط شما می باشد. ما در ادامه تعدادی از شیوه های اخذ پاسپورت ترکیه را در اختیار شما قرار می دهیم.

دریافت پاسپورت ترکیه از راه تحصیل در ترکیه

در ابتدا باید گفته شود که اخذ پاسپورت کشور ترکیه تنها با تحصیل در ترکیه امکان پذیر نمی باشد. این شیوه به علت این که ترکیه در نزدیکی ایران واقع شده است، بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از شرایط  گذراندن دوره تحصیلی در کشور ترکیه، برخوردار بودن از صلاحیت برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر می باشد. بعد از مهاجرت به ترکیه از طریق کار، مهاجرت تحصیلی مناسب ترین و اقتصادی ترین شیوه برای دریافت پاسپورت در ترکیه به حساب می آید.

دریافت پاسپورت ترکیه از طریق کار در ترکیه

افرادی که از رزومه کاری بسیار قوی در حوزه کاری خود برخوردار می باشند، قادر خواهند بود با ورود به کشور ترکیه در همان زمینه شغلی، برای دریافت پاسپورت اقدام نمایند.

شرط استخدام در ترکیه این است که به شما پیشنهاد کاری داده شود. اگر کارتان در زمینه شغلی خود ویژه و منحصر به فرد باشد، یقینا از سمت کارفرمایان ترکی، به شما پیشنهاد کار داده می شود.

پیشنهاد کاری، زمانی ارزشمند است که به تایید وزارت کار ترکیه برسد. روند اخذ مجوز از وزارت کار حدودا ۹۰ روز طول می کشد. در آخر با گذراندن این مراحل شما می توانید در ترکیه اقامت داشته باشید.

این اقامت یک ساله و دارای قابل تمدید می باشد. اگر با این پروسه ۸ سال پیش بروید، می توانید اقامت موقت خود را به دائمی تبدیل کنید که این امر سبب دریافت پاسپورت ترکیه بعد از ۱۰ سال می شود.

اخذ پاسپورت ترکیه از راه خرید ملک در ترکیه

شیوه سرمایه گذاری یکی از رایج ترین شیوه ها برای اخذ پاسپورت ترکیه می باشد. اگر از شرایط مالی به نسبت خوبی برخوردار هستید و می توانید در کشور ترکیه یک سرمایه گذاری برای خود ایجاد کنید، می توانید به خرید ملک در ترکیه و یا دیگر شهرها اقدام کرده و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

برخوردار بودن از پاسپورت ترکیه دارای چه مزیت هایی می باشد؟

اکنون این احتمال وجود دارد با خواندن شیوه های ذکر شده این سوال در ذهن شما ایجاد شود که: دریافت پاسپورت کشور ترکیه از چه مزایای برخوردار است؟

  • طبق قانون جدید، می‌توانید در 60 روز کاری، پاسپورت و شهروندی ترکیه را دریافت کنید.
  •  می‌توانید به 100 کشور بدون ویزا و به 26 کشور عضو شنگن با شرایط ورود آسان سفر کنید.
  •  پاسپورت ترکیه جز 30 پاسپورت اول جهان است.
  •  این پاسپورت به شما امکان تحصیل رایگان و همچنین استفاده از برنامه عودت شهریه دانشگاه ها را می‌دهد.
  •  برای مدت اقامت خود در ترکیه نیاز به مجوز اقامت ندارید.
  •  با داشتن این پاسپورت می‌توانید مانند شهروندان ترک از مزایای بازنشستگی بهره‌مند شوید.
  •  می‌توانید در تمامی انتخابات‌ها رای بدهید.
  •  می‌توانید از تمام مزایای پزشکی ترکیه بهره‌مند شوید.
  •  پاسپورت ترکیه این اجازه را می‌دهد که شهروند دو‌تابعیتی باشید.
  •  اعتبار پاسپورت ترکیه 10 سال است.
  • امکان افتتاح حساب بانکی در بانک های بین المللی
  •  تجارت به دور از تحریم با سراسر جهان
  •  امکان دریافت تسهیلات بانکی با بهره بسیار کم
  •  خرید خودرو و دیگر اجناس با قیمت های مناسب جهانی
  •  تسهیل شدن اخذ ویزا از سایر کشورهای معتبر نظیر کانادا و آمریکا
  • و…

مدارک لازم به منظور دریافت پاسپورت ترکیه:

مدارک لازم به منظور دریافت پاسپورت ترکیه

  • اصل گذرنامه فرد و همراهان آن
  • اصل شناسنامه
  • مجوز تمکن مالی
  • ارائه گواهی سلامت
  • نداشتن سوء پیشینه
  • تسلط کافی به زبان ترکی استانبولی

مهاجرت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی