لطیفی: خط قرمز من استقلال است/ آجورلو باید پاسخگو باشد

به گزارش ایرنا، «علی لطیفی» روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: روز اول نگران استقلال نبودم چرا که قرار بود شاکله اصلی تیمی که قهرمان شده بود حفظ شود و در ادامه دو سه مهره تاثیر گذار در فاز هجومی جذب و تیم را تقویت کنند اما استقلال نه تنها نتوانست در بحث یارگیری نفرات خوبی را به خدمت بگیرد بلکه بازیکنان تاثیرگذار خود را که نقش مهمی در قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر داشتند را از دست می‌دهد.

وی افزود: چه کسانی برای استقلال یارگیری می‌کنند؟ پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو فوتبالی هیات مدیره استقلال هستند که در مصاحبه‌هایشان اعلام می‌کنند اختیار تام ندارند؟ پس چه کسی اختیار تام دارد؟ این پرسش را چه کسی باید پاسخ دهد.

لطیفی تصریح کرد: آجورلو را دوست دارم و زودتر از همه افرادی که کنار آجورلو هستند ایشان را می‌شناسم و در پاس شاگردش بودم اما خط قرمز من استقلال است، او باید حرف بزند.

وی تاکید کرد: مدیرعامل استقلال باید حرف بزند، او که فصل پیش عملکرد خوبی داشت باید درباره عملکرد امسالش حرف بزند، او توضیح دهد که چرا در فصل و نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشت؟ من وامدار هیچ کس نیستم و خط قرمز من استقلال است.

بازیکن اسبق استقلال گفت: در استقلال نفرات بزرگی بودند که می‌توانند به این تیم کمک کنند، شاید آجورلو با افراد دیگری راحت باشد اما اینجا استقلال است و باید از افرادی که خاک استقلال را خورده‌اند استفاده کنند نه افرادی که تخصصی ندارند و و فقط چون با او آشنا هستند در کنار باشگاه حضور داشته باشند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی