جعفری: باید به انتخاب «آزمون» برای هدایت تیم ملی زنان احترام گذاشت/ با غایبان اردو برخورد حرفه‌ای شود

به گزارش ایرنا، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال زنان جهت حضور در مسابقات کافا(۱۷ تا ۲۹ تیرماه به میزبانی تاجیکستان) درحالی از ۶ تیرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز شده و تا روز سه شنبه ۱۴ تیرماه ادامه خواهد داشت که اخیرا مریم آزمون به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران انتخاب و جانشین مریم ایراندوست شد. این تغییر و تحول در نیمکت تیم ملی هجمه‌های زیادی علیه آزمون به راه انداخت تا جایی که برخی بازیکنان در حمایت از ایراندوست، حاضر به حضور در اردوی تیم ملی نشدند.

سهیلا جعفری سرمربی تیم فوتبال کیان نیشابور در واکنش به اتفاقات رخ داده و بالاگرفتن هجمه‌ها علیه آزمون به ایرنا گفت: انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی زنان، تصمیم فدراسیون فوتبال است و همه ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم. با توجه به عملکرد خوب آزمون در تیم‌های پایه، فکر می‌کنم انتخاب خوبی صورت گرفت و از همه زحمات ایراندوست نیز تشکر می‌کنیم.

وی در واکنش به تحریم اردوی تیم ملی توسط برخی بازیکنان در حمایت از ایراندوست افزود: اگر می‌خواهیم به سمت حرفه‌ای شدن حرکت کنیم باید رفتار و برخورد حرفه‌ای داشته باشیم و تیم ملی کشورمان در هر زمینه‌ای اولویت‌مان باشد. معتقدم تصمیم بازیکنان برای نیامدن به اردو تصمیم شخصی و اشتباهی بوده و باید با این دست تصمیمات برخورد حرفه‌ای صورت گیرد.

جعفری در خصوص مسابقات کافا و پیش‌بینی عملکرد زنان فوتبالیست ایران در این رقابت‌ها گفت: مسابقات کافا، رقابتی برای حفظ آمادگی تیم ملی است و این‌که سایر بازیکنان لیگ فرصت پیدا کرده‌اند تا در چنین مسابقاتی دیده‌ شوند، اتفاق خوبی است و آن را به فال نیک می‌گیریم.

نایب رئیس هیئت فوتبال نیشابور با تاکید بر این که نباید همواره نتیجه‌گرا بود، ادامه داد: به عقیده من تیم ملی فوتبال زنان ایران با همین بازیکنان هم می‌تواند در مسابقات تاجکستان نتایج خوبی کسب کند. برای آزمون و تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از این به بعد تصمیمات بازیکنان و ما مربیان در خصوص تیم ملی تصمیماتی حرفه‌ای باشد و از سرمربی و تیم ملی‌مان حمایت کنیم.

تیم ملی فوتبال زنان ایران در روز پایانی اردو(۱۴ تیرماه) عازم تاجیکستان خواهد شد و در نخستین رقابت خود در تاریخ ۱۷ تیرماه به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی