الناز شاکردوست، هوتن شکیبا،پارسا پیروزفر از چهارشنبه بر پرده سینماها

همایون اسعدیان درباره مصوبات جلسه یکشنبه، ۱۲ تیر شورای صنفی نمایش به ایسنا گفت: «سه فیلم سینمایی «تی‌تی»، «پیتوک» و «بازیوو» از ۱۵ تیر روی پرده سینماها می‌روند که «تی‌تی» به سرگروهی پردیس کورش، «بازیوو» در ایران مال و «پیتوک» به سرگروهی مگامال اکران می‌شوند.»

«تی‌تی» چهارمین فیلم سینمایی آیدا پناهنده با بازی الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا است و داستان آن درباره‌ی زنی معروف به «تی‌تی خُله» است که می‌خواهد بشریت را نجات دهد و آشنایی او با یک استاد فیزیک، ماجراهای تازه‌ای در زندگی‌اش به وجود می‌آورد.

«بازیوو»
«بازیوو»

«بازیوو» به کارگردانی امیرحسین قهرایی در جشنواره کودکان و نوجوانان اصفهان رونمایی شد که پژمان بازغی، برزو ارجمند، محمد رضا هدایتی، لیندا کیانی، سحر ذکریا، مجید افشاری و رضا شفیعی جم در آن بازی کرده‌اند.

این فیلم داستان «ماپان» مخترع بازی‌ها و خالق سرزمین «بازیوو» است که برای نجات سرزمینش از چنگال «سیلوس» به دنبال پیدا کردن قهرمانی از میان بچه هاست، اما ژوبین پسر بچه دست و پا چلفتی بدترین انتخاب ممکن برای این کار است.

الناز شاکردوست، هوتن شکیبا،پارسا پیروزفر از چهارشنبه بر پرده سینماها
پیتوک

«پیتوک» این اولین تجربه کارگردانی بلند سینمایی مجید صالحی است که مهتاب کرامتی، هادی حجازی‌فر، الناز حبیبی، شاهرخ فروتنیان، شیرین آقاکاشی، روناک قاسمی، محمدهادی عطایی، کورش اسداللهی و حسن پورشیرازی بازیگرانش هستند.

در خلاصه داستان «پیتوک» با موضوع اجتماعی آمده است: «وقتی میز بیلیارد از توپ‌ها خالی می‌شه، پیتوک وسط اون میز تنها می‌مونه، تنهای تنها.»

اسعدیان همچنین اضافه کرد که جلسه شورای صنفی با شورای راهبردی اکران همچنان ادامه دارد. این جلسه در هفته گذشته برای رسیدن به راهکاری در مورد بهبود وضعیت اکران برگزار شده بود.

247

اخباربازیگران و هنرمندان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی