۷۰ درصد جذب بازیکنان تیم آلومینیوم اراک انجام شده‌است

به گزارش بامداد یکشنبه خبرنگار ایرنا، «محمد رجائیان» شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: بیشتر بازیکنان تیم آلومینیوم اراک جذب شده و مذاکره با سه بازیکن برای پوشش نقاط ضعف این تیم در حال انجام است.

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم اراک از ابتدا برای جذب بازیکن سقف داشته و به گونه‌ای در این تیم عمل شده که اکنون که صحبت از فساد در برخی باشگاه‌ها است خط قرمزها در این تیم رعایت شده‌است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: در این فضای اقتصادی که در کشور وجود دارد وجود قراردادهای میلیاردی در فوتبال دل زدگی مردم را به همراه دارد.

رجائیان گفت: جذب بازیکنان جوان برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک از برنامه‌های اولویت دار هیات مدیره این تیم بوده و بیشتر بازیکنانی که سرمربی تیم آلومینیوم این شهرستان برای فصل جدید معرفی کرده‌ جوان هستند.

وی افزود: تیم آلومینیوم اراک برای نخستین بار با فروش رامتین سلیمان زاده توانسته علاوه بر جذب یک بازیکن برای باشگاه حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیارد ریال در آمد کسب کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: تلاش برای کسب درآمدزایی برای تیم آلومینیوم این شهرستان در نقل و انتقالات در دستور کار هیات مدیره این تیم قرار گرفته و امید است با انجام این مهم زمینه خود اتکایی تیم فراهم شود.

رجائیان خاطرنشان کرد: جذب بازیکنان بزرگ برای تیم یک سری مزایا برای تیم آلومینیوم اراک به همراه دارد ولی جذب بازیکنان جوان که سابقه بازی در تیم ملی را دارند می تواند برای تیم درآمدزایی به همراه داشته‌باشد.

وی اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک از یک تیم فوتبال جدا و به عنوان یک نماد هویتی برای این شهر تبدیل شده‌ و از استاندار این استان انتظار می رود هرچه زودتر تکلیف استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: در صورت عدم تعیین و تکلیف استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) این شهرستان فدراسیون فوتبال به تیم آلومینیوم اجازه بازی در این استادیوم را نداده و بازی‌های این تیم باید در زمین سوم برگزار شود.

رجائیان افزود: فدراسیون فوتبال نیز اگر اجازه بازی به تیم آلومنیوم اراک در این ورزشگاه را بدهد رختکن و سرویس های بهداشتی این ورزشگاه نیازمند بازسازی دارند.

وی ادامه داد: به گفته مدیرعامل کارخانه آلومینیوم اراک در صورتی که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) این شهرستان به تیم آلومینیوم واگذار شود بخشی از هزینه‌های بازسازی آن توسط این کارخانه پرداخت می شود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک نیز در این نشست گفت: میانگین سنی تیم فوتبال آلومینیوم این شهرستان در فصل گذشته حدود ۳۲ سال بود که با هماهنگی باشگاه حفظ شخصیت تیم و جوان سازی تیم در دستور کار قرار گرفت.

سید«مهدی رحمتی» افزود: اکنون تمامی بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک به جزء ۲ نفر در رده سنی ۲۲، ۲۳ و ۲۵ سال قرار دارند.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنانی که به تیم آلومینیوم اراک دعوت شده‌اند سابقه یک رده بازی در تیم ملی را در کارنامه خود دارند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: شخصیت و توانمندی بازیکنان در فصل جدید مد نظر بوده و تلاش شده نفرات اصلی و شاکله تیم حفظ شود.

رحمتی گفت: فوتبال ایران در زمینه خط حمله همواره با مشکل مواجه بوده و در ادامه برنامه هایی برای گل زنی و خط حمله تیم آلومینیوم اراک اندیشیده شده‌است.

وی ادامه داد: ۶۵ تا ۷۰ درصد نفرات مورد نظر برای تیم جذب شده و تمرینات به موقع آغاز شده‌است.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: ۲ تا سه نفر در ادامه به خط حمله تیم آلومینیوم این شهرستان اصافه می شوند.

رحمتی گفت: با توجه به قراردادهای ۲ ساله بازیکنان، سقف قراردادها مشخص و تلاش شده به هیج عنوان میزان قراردادها از سقف بالاتر نرود.

وی نخستین قراردادی که زیر ذره بین رفت را مربوط به خود دانست و گفت: سقف قرارداد بازیکنان در صورتی که به نفع باشگاه باشد دور زده می شود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک یادآور شد: پوریا آریاکیا و رامتین سلیمان زاده زحمت های بسیاری برای تیم آلومینیوم این شهرستان متحمل شدند و سال گذشته جزء بازیکنانی بودند که بیشترین بازی را برای این تیم انجام دادند.

رحمتی خاطرنشان کرد: این بازیکنان تقاضای افزایش قرارداد را از تیم آلومینیوم اراک داشتند که به عنوان سرمربی تیم تماس‌های برای ماندن این افراد تیم با آنان داشتم.

وی ادامه داد: رامتین سلیمان زاده مشکلات خانوادگی را از جمله عوامل جدایی از تیم آلومینوم اراک عنوان کرد و به رغم میل باطنی پیشنهاد افزایش قرارداد به این بازیکن داده و مقرر شد در تیم باقی بماند که باز به مدیرعامل این تیم گفتند امکان ماندن در تیم را ندارد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: ۲ بار به عنوان سرمربی تیم با پوریا آریا کیا و رامتین سلیمان زاده برای ماندن آنان در تیم تماس گرفتم که با وجود این تماس ها این بازیکنان از تیم جدا شدند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی