بهتاش فریبا: استقلال این فصل نیز قهرمان خواهد شد

به گزارش ایرنا؛ «بهتاش فریبا» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال دیرتر از رقیب سنتی خود نقل و انتقالات را آغاز کرد. علت آن نیز تاخیر در انتخاب سرمربی بود که البته این تاخیر کاملا منطقی بود. انتخاب مربی برای تیم قهرمان نیازمند وسواس زیادی است. اما نکته مهم آن است که نواقص استقلال آشکار بوده و می‌دانسته در چه پست هایی نیاز به جذب مهره دارد. مهم ترین اصل، حفظ شاکله است که پس از آنکه ساپینتو فیلم بازیکنان را دید، پروسه تمدید آغاز شد و امیدوارم با حداکثر ثبات به پایان برسد. البته تضمینی وجود ندارد که این شاکله هم چندان حفظ شود. با جدایی قطعی دانشگر و جدایی احتمالی بازیکنانی مثل حسین زاده و غلامی هواداران استقلال بابت تمدیدها هم نگران هستند.

وی افزود: درباره جدایی بازیکنان باید این نکته را درنظر گرفت که فوتبال حرفه ای این حق را به بازیکن می‌دهد که برای آینده کاری اش تصمیم بگیرد. البته باشگاه با غلامی هم در روزهای آینده وارد مذاکره می‌شود و احتمال آبی پوش ماندن او وجود دارد. فکر می‌کنم تنها جدایی استقلال مربوط به همان دانشگر باشد که برای جبران آن حسینی، مدافع تیم هوادار جذب شده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در مورد جدایی احتمالی حسین زاده، انتقادات زیادی به نحوه قرارداد او وارد است. بازیکن جوانی که در استقلال ستاره شد و حالا با پرداخت تنها ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار از این تیم جدا می‌شود، لازم بود قرارداد محکمی بسته شود. البته این نقد متوجه مدیریت سابق است نه فعلی! الان تنها انتظاری که می‌توان از سردار آجورلو و تیم او داشت این است که قرارداد بازیکنان فعلی را خوب ببندند که بازیکن نتواند به راحتی جدا شود.

فریبا تصریح کرد: استقلال چند مهره جوان هم جذب کرده است. حامدی فر و زواری نفرات ۲۱ ساله ای بوده اند که ظرف روزهای گذشته به تیم اضافه شده اند. ضمن اینکه میرزایی هم ۲۶ ساله است.

وی تاکید کرد: استقلال اگر با سیلوا و عارف تمدید کند و با اضافه شدن مرادمند و مدافعی که از هوادار جذب کرده است عملا در دفاع مشکلی ندارد. اگر یزدانی اضافه شود که اوضاع عالی تر هم می‌شود. در دو پست مهاجم و پلی‌میکر نیاز به جذب مهره داریم که ظاهرا قرار است آقای ساپینتو دو بازیکن خارجی در این پست اضافه کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی