سرپرست تیم آلومینیوم اراک: برای لیگ برتر ورزشگاه امام خمینی را آماده می‌کنیم

به گزارش ایرنا، حمیدرضا امیدوار روز شنبه در نشست هم اندیشی سازمان لیگ با مسئولان، سرمربیان و مربیان برخی تیم‌های لیگ برتری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به دعوت‌نامه سازمان لیگ، جلسه هم‌اندیشی با مربیان تیم‌ها برگزار شد. اولویت با سرمربیان و نماینده‌های فنی بود و من هم به دلیل ارتباط مستقیم با سرمربی و باشگاه به نمایندگی از مهدی رحمتی و باشگاه در جلسه شرکت کردم. سهیل مهدی برنامه پیش فرضی را ارائه کرد و حول همان محور نفرات حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را اعلام کردند. قرار شد ظرف ۵ تا ۴ روز آینده برنامه قطعی از طرف سازمان لیگ به ما اعلام شود.

وی درباره روند جلسه و اینکه به نظر می‌رسد تمام باشگاه‌های لیگ برتری مخالف برنامه‌ریزی سازمان لیگ هستند، بیان کرد: در جلسه هم وقتی نوبت به تیم ما رسید گفتم واقعیت این است که من نماینده باشگاه خودم هستم اما سازمان لیگ با ۱۶ باشگاه سر و کار دارد. منطقی باید گفت که نباید فقط خودمان را ببینیم زیرا سازمان لیگ باید هر ۱۶ باشگاه را راضی نگه دارد. لذا در همین قصه می‌شد همکاری بهتری صورت بگیرد. به جدیت می‌توانم بگویم در ۳-۲ فصل اخیر امسال با وجود کار سختی که درباره جام جهانی وجود دارد، طبق پیش‌بینی دوستان درمورد برگزاری مسابقات از ۲۰ یا ۲۱ مرداد تمرینات خود را شروع کردیم.

سرپرست تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: فکر می‌کنم کار طبق همین برنامه هم جلو برود زیرا با نظراتی که من در جلسه دیدم بعید است خلاف این امر اتفاق بیفتد. شاید برگزاری اردوهای تیم ملی این قاعده را تا حدی به هم می‌زد. سازمان لیگ قرار است صحبت کرده و ظرف سه روز آینده نظر نهایی را اعلام کند.  

امیدوار درباره انتقادات برخی مربیان از برنامه‌ریزی مسابقات در فصل آینده و اینکه تا چه اندازه احتمال دارد سازمان لیگ در فصل آینده مشکلات را برطرف کند تا تیم‌ها در شرایط مناسب‌تری به مصاف هم بروند، پاسخ داد: ما در نیم فصل دوم سال گذشته برنامه فشرده‌ای داشتیم که فکر می‌کنم امسال در نیم فصل اول بازی‌ها فشرده باشد و با این مشکل رو به رو شویم. یکی از مسائلی که تیم‌ها را با مشکل مواجه می‌کند، همین تعطیلی‌های بلند مدت است. برای من به عنوان مدیر تیم خیلی جالب است سه روز قبل از دو بازی خود نمی‌دانستم قرار است کجا بازی کنیم.  

وی اضافه کرد: نمی‌توان گفت همه مسائل تقصیر سازمان لیگ است زیرا برخی موارد قانون است. اگر قانون برای همه یکسان باشد و با رفت و آمدها و تلفن زدن‌ها تغییر نکند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. اگر قرار است تیم آلومینیوم در زمین خودش بازی کند و این زمین شرایط خوبی دارد، بازی‌اش همان جا برگزار شود و اگر ندارد، فلانی هم زنگ زد نباید این قصه تغییر کند. اگر قانون به معنای واقعی انجام شود، مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد.

سرپرست آلومینیوم درخصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات، توضیح داد: تقریبا شاکله اصلی تیم را حفظ کردیم. سال گذشته قرارداد همه بازیکنان تمام شده بود و با معضل رو به رو بودیم اما امسال چنین قصه‌ای نداشتیم. شاکله اصلی تیم حفظ شده اما تغییراتی هم داشتیم. با نظر سرمربی در بازار نقل و انتقالات شروع به کار کردیم. کارشناسان باید نظر بدهند اما فکر می‌کنم خوب کار کردیم.

امیدوار درباره اینکه آیا باشگاه آلومینیوم هم با مبالغ نجومی در نقل و انتقالات مواجه شد، گفت: همه با این مبالغ مواجه می‌شوند اما این موضوع سبب نشد از سیاست اصلی باشگاه عدول کنیم و بر مواضع خود پافشاری کردیم. شاید در آینده ضرر هم بدهیم اما روی سیاستی که مجموعه باشگاه و هیات مدیره دارد، ایستادیم. در مورد سقف قراردادها شاید همه فکر کنند باشگاه ما به عنوان یک تیم صنعتی خیلی هزینه می‌کند اما واقعا اینگونه نیست. خیلی منطقی و روی حساب و کتاب کار کردیم زیرا ریال به ریال هزینه‌هایی که می‌کنیم، ماحصل زحمات کارگران خوب و زحمتکش آلومینیوم است.

وی درمورد اینکه آلومینیوم با وجود افزایش بودجه اش بازیکن خیلی خاصی هم جذب نکرد، توضیح داد: بخشی از این افزایش بودجه مربوط به بحث عمرانی است. می‌خواهیم شاکله ای به وجود آوریم تا بچه‌های استان مرکزی و فوتبالی‌های استان در آینده از آن استفاده کنند.

سرپرست سازمان لیگ درخصوص ایرادات ورزشگاه امام خمینی اراک، گفت: تلاش‌مان را می‌کنیم با حل مشکلات، ورزشگاه را آماده بازی‌ها کنیم. سهیل مهدی ایرادهای این ورزشگاه را گفته که درست است. برآورد هزینه‌ها و کارشناسی‌ها انجام شده و اگر بتوانیم به صورت دراز مدت این استادیوم از طرف اداره کل ورزش و جوانان، در اختیار بگیریم، روی بحث ساختار و استانداردسازی آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی