مربی مس کرمان: با جذب بازیکنان باکیفیت به دنبال تقویت این تیم هستیم؛ از بازیکنان خارجی هم بهره خواهیم برد

به گزارش ایرنا، «محمود محمودی» روز شنبه در نشست با سازمان لیگ، اظهارداشت: جلسه خوبی بود که قبل از شروع مسابقات لیگ برتر برنامه‌ریزی شده بود. مهم است تیم‌ها بدانند چه زمانی باید شروع کنند و وارد مسابقات لیگ شوند. این نشست یک نمای کلی از شروع مسابقات را به ما داد تا تیم‌ها را آماده کنیم. بحث جام جهانی و تیم ملی فوتبال چالش‌های لیگ امسال بود که خوشبختانه در جلسه مورد بحث قرار گرفت. مربیان نظرات را دارند که امیدوارم لحاظ شود و لیگ خوبی داشته باشیم.

مربی مس کرمان درباره برنامه‌های این تیم و اینکه آیا فرزاد حسین‌خانی به کارش ادامه خواهد داد یا خیر، تاکید کرد: سه روزی است که باشگاه مس کرمان با حضور سرمربی کارش را آغاز کرده است. در گام نخست بازیکنانی که در لیگ دسته یک با ما بودند و کمک کردند تیم صعود کند نیز تمدید می‌کنند. در روزهای آینده نیازهایمان در جلساتی مشخص می‌شود و امیدوارم تیم را تقویت کنیم.

وی درخصوص بودجه تیم در لیگ و استفاده از بازیکنان خارجی، خاطرنشان کرد: بودجه مشخص نشده اما تا حدودی چارچوب برای باشگاه مس مشخص است. همیشه حمایت‌ها بوده و امسال هم برای مس کرمان و مس رفسنجان خواهد بود. مردم کرمان انتظار دارند تیم خوب وارد لیگ برتر شود. علاوه بر بازیکنان سال قبل، تیم را تقویت می‌کنیم و اگر نیاز باشد بازیکن خارجی هم جذب می‌کنیم.

محمودی خاطر نشان کرد: فلسفه این است از ظرفیت بومی استفاده کنیم، فوتبال حرفه‌ای است و قطعا بازیکنان غیربومی ما در این بخش کمک خواهند کرد. بازیکنان جدیدی که اضافه می‌شوند چه باتجربه لیگ برتر چه خارجی به ما کمک خواهند کرد با داشته‌هایی که از قبل داریم با تیم خوب وارد لیگ شویم.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی