پرکاس: مسابقات لیگ برتر تا ۲۴ مرداد آغاز می‌شود

به گزارش ایرنا، «رضا پرکاس» در حاشیه نشست تیم‌های لیگ برتر با سازمان لیگ فوتبال افزود: جلسه در خصوص شروع لیگ و تعطیلات آن بود که زمان مشخص نشد. پیشنهادهایی دادند و قرار شد که مربیان و باشگاه‌ها تا ۲ روز دیگر نظرات خودشان را اعلام کنند. به این شکل به یک جمع بندی برسند و هم تیم ملی بتواند با قدرت راهی جام جهانی شود و هم به باشگاه‌ها این فرصت را بدهند که به آنها صدمه‌ای وارد نشود.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: روز آغاز مسابقات لیگ به صورت حدودی گفته شده، همانطور که پیشتر هم گفته بودند. هم اینک بحث این است که مسابقات با توجه به فیفادی‌ها یک یا ۲ روز جابه‌جا شود.

پرکاس در خصوص در اختیار قرار دادن بازیکنان در رده‌های سنی مختلف اظهار داشت: در خصوص بازی‌های اسلامی بحثی نشد.

وی به شرایط تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر اشاره کرد و تصریح کرد اجازه دهید که اول من در ایران معارفه بشوم و با خود باشگاه هماهنگی‌ها انجام شود. می‌دانم قطعا باشگاه یک روزی را مشخص خواهد کرد تا به سوال خبرنگاران پاسخ داده شود. 

وی در ادامه داد: در فوتبال ایران یک مسئله‌ای است که مثلا یک بازیکن فوتبال، اگر یک روز هم در پرسپولیس و استقلال بازی کند، به او می‌گویند پیشکسوت سرخ آبی که کاملا اشتباه است. بازیکنی که ۸ سال در ذوب آهن بازی کرده و یک سال در پرسپولیس و نمی‌توان به او گفت پیشکسوت پرسپولیس. من می‌خواهم بگویم که آن تفسیری که خبرنگار، سایت یا یک مجری از خودش می‌کند، می‌تواند هر چیزی باشد. وظیفه من این است که بیایم در این لیگ کار کنم. ما می‌خواهیم در چارچوب باشگاه عمل کنیم. ما می‌خواهیم خودمان را به یک سری استانداردهای جهانی برسانیم.

پرکاس در خصوص دستیاران خود نیز گفت: برزگری مشخص شده، بقیه کادر بعدا مشخص خواهد شد.

وی در رابطه با اینکه در خصوص مربیگری در تیم ملی جوانان با او صحبت شده بود، گفت: من هم بین کاندیداها بودم، برنامه را گرفتم. به صورت مجازی نیز با هم صحبت کردیم و سپس کمیته فنی تصمیم دیگری گرفت.

پرکاس سابقه مربیگری در کشورهای آلمان ،‌ عمان، تاجیکستان و امارات را در کارنامه خود دارد. 

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی