سرمربی مس رفسنجان؛ با نظر منشا حاضر به ارائه قرار داد این بازیکن هستیم

به گزارش ایرنا، «محمد ربیعی» روز شنبه در حاشیه نشست هم اندیشی مسئولان سازمان لیگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نشست بیشتر در خصوص تقویم زمان بازی‌های فیفادی و برنامه‌های سرمربی تیم ملی برای جام جهانی با سرمربیان تیم ملی برگزار شد که در نامه‌ای به تمامی تیم‌های لیگ برتری این موضوع ابلاغ شد.

وی بیان کرد: سرمربیان تیم‌های لیگ برتری اظهارنظراتی داشتند، امیدوارم سازمان لیگ بهترین تصمیم را بگیرد.

ربیعی در خصوص سقف قرار داد ها نیز اشاره کرد و گفت: باید به دنبال درست کردن اصل موضوع باشیم. اگر به دنبال راه حل بهتری هستیم به نظرها توجه داشتند که این موضوع بالا نمی‌رفت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره شروع تمرینات این تیم، گفت: ما کارهایمان را تا حدودی انجام دادیم و از فردا تمرینات مس شروع می‌شود. انشالله فردا در تمرینات در خدمت دوستان هستیم.

ربیعی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه تعدادی از مربیان غایب بودند، عنوان کرد: این نامه به باشگاه‌ها اعلام شده بود که ما تمکین کردیم و در خدمت آنان بودیم.

وی در پاسخ سوالی در خصوص سقف قراردادها و اینکه شما موافقید یا خیر؟ گفت: در این خصوص پیشنهادات و طرح‌هایی که به نظر باشگاه‌ها و دوستان می‌رسید به سازمان لیگ ارائه شد. این موارد بحث کلان و مدیریتی است اما هر چیزی که به مدیریت کمک کند می‌تواند خوب باشد. به نظر من این طرح روش‌های نامعقول دیگری را کنار خودش می‌آورد.  

ربیعی ادامه داد: ما باید اصل موضوع را درست کنیم اینکه چه اتفاقی افتاد قیمت افزایش یافته است. اگر راه حل بهتری پیدا کنیم و البته در نشست هم ارائه شد اگر آنها را اعمال می‌کردیم شاید قیمت بالا نمی‌رفت.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه تمدید قرارداد منشا با قیمت بالاتری انجام شده، افزود: اگر منشا راضی باشد می‌توانیم قراردادش را منتشر کنیم. همه می‌دانند ارتباط خوبی بین ما برقرار است و خیلی پایین‌تر از آنچه پیشنهاد داشت به خاطر شرایطی که سال قبل داشت با تیم ما تمدید کرد. ۳ دقیقه با او صحبت کردم و منشا قراردادش را تمدید کرد و امیدوارم امسال هم مانند سال قبل سال خوبی داشته باشد.

ربیعی درباره تاریخ شروع لیگ، گفت: ۲۰ مرداد طرح پیشنهادی سازمان لیگ بود اما ایده خوبی بود که با مربیان شرایط را بررسی کنند. نقطه نظرات داده شد و قرار است سهیل مهدی تا روز سه شنبه برنامه لیگ را اعلام کند.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی