سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان:هواداران نگران آینده تیم نباشند

جهانگیر کی‌شمس روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:۱۰ بازیکن از تیم امید باشگاه که استعداد درخشانی دارند در تمرین تیم شرکت خواهند کرد تا با صلاحدید کادر فنی به عضویت تیم بزرگسالان درآیند ضمن اینکه با چند بازیکن از لیگ برتر و لیگ یک وارد مذاکره شدیم و به زودی آنها را جذب خواهیم کرد.

وی گفت: متاسفانه برخی مدیر برنامه یا دلالان قیمت بازیکنان لیگ برتری را افزایش چند برابری داده‌اند و جذب آنها برای تیم‌هایی که مشکل بودجه دارند مقدور نیست.

وی افزود: پنج بازیکن ما پس از دریافت پیشنهاد وسوسه انگیز از تیم جدا شدند و پول بیشتر را به تیم و مردم این شهر ترجیح دادند و تیم را در سخت‌ترین شرایط تنها گذاشتند.

سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنی که محصول آکادمی نفت آبادان بود توسط دلال‌ها و تیم‌های صنعتی وسوسه می‌شود و با این روند تیم‌های اندکی می‌توانند در نقل و انتقالات رقابت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه نام‌ها در فوتبال امروزی تاثیرگذار نیستند گفت: در فوتبال امروز دنیا، کیفیت بازیکن و هماهنگی تیمی مهم است که در لیگ جدید به دنبال بازیکن با کیفیت هستیم.

آغاز تمرینات تیم صنعت نفت از دوشنبه ۱۳ تیر

کی‌شمس بیان کرد: در کنار رضا پرکاس به عنوان سرمربی عبدالرضا برزگری و افشین عالی‌پور نیز به عنوان کمک مربی حضور خواهند داشت و تمرین تیم را از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: پرکاس امشب وارد آبادان خواهد شد تا تمرین و جذب بازیکن به طور مستقیم زیر نظر وی انجام شود.

اخبارورزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی